2018年8月21日星期二

黑豚拉麵 @ 金田家

愛食日本拉麵的我, 相隔一段日子便會去食, 今試去了位於紅磡的金田家.

我選了黑豚拉麵, 麵要軟身.

另外加了溏心蛋和粟米.

小食點了男爵薯餅.

飲品選了可爾必思走冰.


店員先奉上黑豚拉麵.


這個拉麵相當豐富, 义燒圍係整個碗邊, 一共有六片.

义燒係我鍾意的瘦身為主, 肉質夠稔身.


溏心蛋基本上食拉麵必點.

蛋尚算流心.


我自己鍾意食軟身麵條, 因為更能吸收湯的精華, 特別好味.


其他配料也不錯.

男爵薯餅.


一共有紫薯粟子和蕃薯牛肉兩款.

外層炸得夠鬆化, 口感不俗. 若牛肉和粟子份量多一點會更好味.



可以一次過試晒兩款口味, 最啱貪心的我.


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'