2015年4月26日星期日

太子尋食記 - 稚內日式創作料理居酒屋


上星期去了位於太子稚內日式創作料理居酒屋食晚飯.

所有餐具也是用上同一系列的圖案, 我自己覺得幾靚.


雖然我不食魚生, 但來到居酒屋, 友人當然要試試這裡的刺身.

所以點了極上刺身盛, 當中有帶子, , 三文魚等雖然我唔食, 見到上枱時的賣相, 也覺得吸引.


飲品我點了黑加侖子特飲, 賣相幾靚.


不少人覺得不食魚生, 食日本野少咗選擇, 其實仲有好多食物可以選擇, 其中一樣就是拉, 這是我喜愛的日本野食之一.

今次我點了义燒烏冬.


义燒肥瘦均勻, 但我自己較愛食瘦的义燒. 我鍾意佢個烏冬, 夠彈牙和煙韌.


友人點了三文魚他他, 原來是將三文魚整碎成一個餅, 客人自行搽在麵上, 這食法幾特別.


三文魚煮法也可以熟食, 就點了三文魚柳伴山葵泡沫.


好多人怕三文魚煮後, 肉質變得比較硬身, 但這個肉質仍然保持嫩滑, 配上這個醬料, 幾夾, 味道也不錯.


來到居酒屋, 小食是不可缺少, 點了燒魷魚筒.

魷魚筒是原隻上碟, 幾有口感和惹味.


接着上枱是法國舂雞和西冷牛扒配砵酒泡沫.

法國舂雞是完隻上枱, 這款雞就較平日食的雞細一點.


切開後, 發現內裡放滿了蒜頭和一些香草, 愛食蒜頭的朋友可以食埋蒜頭.


初初上枱時感覺平平無奇, 但入口雞肉夠嫩滑, 估不到雞肉已經夠味, 可以不用點醬, 但想再濃郁一點, 可以點醬, 我就兩種食法也有試.

除了雞外, 也點了西冷牛扒配砵酒泡沫.


這個菜式的配菜是雜菌, 我自己鍾意食雜菌, 雜菌吸收晒醬汁的精華. 而牛扒質感也算可以, 幾稔身, 牛扒被鎖住肉汁.


最後, 當然要點甜品.

我地點了朱古力榛子酥餅和柚子雪吧.

朱古力榛子酥餅朱古力幾濃味, 又不是太甜. 我是大愛朱古力, 所以對於我來講, 再濃一點就更正. 而個餅底脆脆地, 雙重口感.


食咗較濃味的甜品, 相反柚子雪吧非常清新, 雪糕充滿淡淡的柚子味, 帶點酸酸的感覺, 能夠產品中和的作用.



沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'