2012年11月19日星期一

同毛髮講BYE BYE - 20 Beauty 女士激光脫毛中心激光脫毛(第三回)

時間過得好快, 轉眼又一個月, 前幾日去了20 Beauty進行第三次的小腿激光脫毛.

入到房, 治療師先同我帶上眼罩.


之後先同我用剃刀剃去過長的毛髮, 就可以進行激光脫毛.


由於經過兩次激光脫毛, 毛髮已經變得幼細, 度數需要加大一點, 所以今次脫毛時感覺也較之前大, 有少許痛. 做完後, 治療師同我搽上蘆薈LOTION.


做完後, 因為度數大咗, 所以雙腳有少許紅, 治療師話第二日就會退去, 而且提醒我要搽LOTION.

第二日起身, 雙腳已經完全退紅.

另外, 要讚一讚負責同我做激光的治療師, 佢好細心咁打電話問我雙腳仲有無紅.

下個月我將會進行第四次的激光脫毛.

另外, 20 Beauty也提供特別優惠給予我的讀者, 詳情可以登入以下LINK

想知道更多有關20 Beauty的資料, 可以登入以下網址
https://www.facebook.com/20Beauty

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'