2012年10月15日星期一

又出動食BUFFET - 銅鑼灣富豪香港酒店御花園咖啡室『我愛龍蝦自助餐』

一直鍾意食自助餐的我, 又出動啦~ 星期四去咗銅鑼灣富豪香港酒店御花園咖啡室食『我愛龍蝦自助餐』.

之前食過這間的下午茶自助餐, 晚餐則首次食.

係門口已經有現場演奏鋼琴, 入到去見到個天花好靚~
 
睇下有咩食先~

首先, 見到有壽司和刺身.
 
另一面, 冷盤包括鱈長蟹, 翡翠螺, , 小龍蝦, 青口, 花蟹和瀨尿蝦.
 
冷盤小食和沙律吧~ 沙律吧都好多配料和醬汁選擇~
 


熱食區有印度烤肉, 酥皮三文魚, 焗蠔和帶子, 蒸魚, 白菌豬柳, 咖哩龍蝦, 越式粉麵等….
 
最後當然是我最愛的甜品區, 除咗蛋糕, 仲有朱古力火煱, 梳乎里, 雪糕,
 


而不同的區域也放置咗一些主廚推介, 那些就要特別留意啦~
 
好啦~ 我先來食一些冷盤海鮮, 我較愛蝦和鱈場蟹, 質地彈牙和甜, 只係鱈場蟹較細隻, 唔係咁多肉.
 
熱食我鍾意食焗蠔和帶子, 帶子口感不錯, 而蠔是菠菜焗, 合我心意~ 而酥皮三文魚配忌廉汁, 這個好配合, 好味道.
 
天婦羅新鮮炸起, 個炸粉又唔會太多, 所以不錯.
 
全場我覺得最好味的食品就是即場製作的煎鵝肝, 這個配多士一流, 佢地也提供咗黑菌龍蝦汁, 任君選擇, 加唔加汁我也有食, 我自己鍾意加汁, 濃味一點.
 
可惜以我一心來食龍蝦來講, 以龍蝦為主的食品選擇唔算多~

最後, 當然係甜品, 我推介香蕉朱古力卷, 焦糖香蕉蛋糕, 朱古力味夠濃郁, 同香蕉好配合, 而在焦糖香蕉蛋糕中仲有脆脆. 當我想再食香蕉朱古力卷時, 已經無晒, 換咗另一款蛋糕..
 

睇完係咪想來一試呢, 依加CosmoGIRL! HK Facebook粉絲優惠】
好想試「I 龍蝦」自助晚餐~ 立即致電富豪香港酒店訂座, 每日首20CG! Fans即可獲65折優惠~
訂座電話: 2837 1772

價目(未折): 成人$408 / 小童$298 (星期一至四)成人$438 / 小童$318 (星期五至日、公眾假期及其前夕)
*
所有價目須另加一服務費; 優惠日期至20121118.
出席時請以手機顯示CosmoGIRL HK Facebook 粉絲身份

想知道更多富豪香港酒店的消息, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'