2012年3月22日星期四

改善暗瘡問題漫長而持久, 它能穩定我的皮膚狀態 - ULTRACEUTICALS抗菌控油系列

一踏入春天, 我的皮膚狀態又開始唔穩定, 平日也容易出暗瘡, 暗粒的我, 這個潮濕的天氣令我的粒粒又不間斷冒出來, 又係時候轉換一系列控油的產品, 今次好開心能夠試用ULTRACEUTICALS將於四月推出的抗菌控油系列, 包括潔面泡沫, 清爽乳霜和潔淨面膜, 適合油性或中油混合性肌膚使用.

ULTRACEUTICALS1998面世, 品牌創立人Dr. Geoffrey Heber是澳洲知名的皮膚醫生, 創立聲譽卓著之皮膚專科醫院Heber Davis Skin Clinic. 90年代, Heber Davis Skin Clinic已經成為:
全世界五大透明質酸(Restylane)使用單位之一;
• 美國以外世界第四大膠原蛋白注射液使用單位 ;
澳洲第一大肉毒桿菌(Botox)和膠原蛋白注射液使用單位。

ULTRACEUTICALS產品均由知名專家及護膚品化學專家研發及檢驗, 更獲皮膚醫學專業人士推薦. 產品以維他命C抗氧化為本,選取醫學有效成分配合高科技研製,針對各種膚質及暗瘡、色斑及皺紋等問題,品質安全及有效性均獲得皮膚科專家驗證,通過澳洲藥品管理局(TGA)嚴格監管.

潔面泡沫
功效:
清潔多餘油脂和阻止細菌滋生
去除粉刺和黑頭, 預防毛孔阻塞和粗大
促進堆積角質細胞更生, 滅退暗瘡新舊疤痕
抑制暗瘡生長和減少油脂分泌

成份:
複合精油, 尿囊素, 金縷梅, AHA, BHA, 維他命B3, C原和Vital E

用法:
取適量的泡沫在面上打圈, 再以清水沖洗

爽乳霜
功效:
抗菌消炎,治療和預防暗瘡
軟化表皮新舊暗瘡疤痕, 促進細胞更生
減少多餘油脂, 預防毛孔阻塞
去除粉刺, 收細毛孔和減低皮膚敏感

主要成份:
複合精油, BHA, 維他命B3, C原和Vital E, 尿囊素, 沒藥醇

用法:
早晚潔面後, 重點塗於暗瘡, 粉刺和黑頭位置, 薄薄塗於油脂分泌旺盛的位置

潔淨面膜
功效:
清除積聚角質, 油脂和污穢
吸收多餘油脂, 預防毛孔阻塞
清除粉刺和暗瘡, 收細毛孔
清炎和鎮淨肌膚, 回復柔軟

主要成份:
複合精油, 高嶺土, BHA, 維他命B3, C原和Vital E, 尿囊素, 沒藥醇

用法:
潔面後, 均勻塗於全面, 大約十分鐘後用水洗去, 每星期使用兩至四次

用咗ULTRACEUTICALS抗菌控油系列半個月, 究竟成效怎樣呢?

因為春天天氣潮濕, 我的皮膚也在不穩定狀態, 會突然間在同一個位置出暗瘡, 所以兩邊面都有暗瘡和暗瘡印, 尤其右邊面特別嚴重.

第一天使用潔面泡沫時感覺好清, 用後唔會覺得乾.

而乳霜質地俾我的感覺是清爽和潤之間, 當搽完上面後, 會感覺有一點點的痴, 但過一陣就沒有了.

潔清面膜用時有少許涼涼的感覺, 用完後我會再搽保濕面膜. 這個面膜有高嶺土成份, 所以用完好乾淨.

用咗產品一星期後, 最明顯的分別是T字位的油脂分泌減少咗,無咁容易脫妝. 而暗粒就稍為滅少咗, 至於兩邊面仍然會出暗瘡, 暫時未見有明顯改善.

用咗十四天後, KEEP住一星期敷3-4次面膜, 去除咗積聚的角質, 黑頭和粉刺較容易推出, 暗瘡相對地出少咗, 面上留下較紅的暗瘡印未能咁快退去.




始終我的暗瘡問題已有一段日子, 當然不會單單半個月就見到明顯的改善, 但最少沒有惡化, 皮膚狀態穩定咗, 我會持續使用這系列產品, 會改善暗瘡問題, 對於我來說是一個持久戰, 但我也會繼續堅持下去.

想知道ULTRACEUTICALS最新消息, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'