2012年3月25日星期日

15分鐘又嘆又舒務的FACIAL, 做完唔想走 - Elemis 15分鐘護理服務, 你都黎試吓~


現今都市人生活繁忙, 女士在一個月裡抽一天做100 分鐘的水療護理, 給自己充充電並不容易. 勞碌的生活又豈止一天~ 英國尊貴水療品牌Elemis 明白都市女士的需要, 特別由英國引入15分鐘護理服務, 可享受即時減壓護理,繼續投入接種而來的工作.
上星期, 我就親身去到Elemis位於尖沙咀連卡佛專櫃, 享受Elemis 15分鐘護理服務.


等我先簡單介紹Elemis, 佢地有好多唔同產品, 除咗面部外, 仲有身體產品, 佢地SPA好出名, 有機會可以去佢地的水療中心做SPA.
 
療程開始前, 治療師先同我進行一個簡單的皮膚分析, 從七款療程中選擇一款最適合我皮膚去做
 




Elemis 瞬間肌膚更生療程三步曲 ($575/45分鐘) 包括:七選一的15分鐘瞬間面部護理療程、15分鐘香薰熱石手部按摩 及15分鐘全效舒緩肩頸按摩.
我先被安排訓在按摩椅上, 為咗令客人可以靜心和舒服去享受療程, 按摩椅向着店裡. 治療師Vicci 先進行舒緛肩頭按摩, 佢先俾一些含有香薰成份的產品我聞一聞, 之後就同我按摩, Vicci 的手勢好柔, 令我覺得好舒服, 好放鬆.
 
 
 

 
之後就進行面部療程, 雖然只係一個15分鐘的療程, 但完全沒有求求其其, Vicci 一樣同我做晒咁多步驟, 卸妝, 洗面, 敷面膜, 搽護膚品等.

最後, 就進行香薰熱石手部按摩, 平時做手部按摩就做得多, 但有加有熱石就首次做, 非常舒服.

當我做完整個瞬間肌膚更生療程三步曲後, 整個人無咁累.
之後Vicci簡單話我知我用過那些產品, 唔講唔知, 原來我一共用咗九款產品~


大家係咪都好想親身感受下呢~
由即日起, 各位可以到Elemis 尖沙咀連卡佛專櫃享受十五分鐘護理服務, 客人可選擇的十五分鐘面部, 手部護理或肩頸按摩.
最新有關護理優惠包括:Elemis 瞬間肌膚更生療程三步曲,詳情如下:
Elemis 瞬間肌膚更生療程三步曲 ($575/45 分鐘),四十五分鐘的護理包括三款十五分鐘療程,當中包括:七選一的十五分鐘瞬間面部護理療程 、十五分鐘香薰熱石手部按摩及十五分鐘全效舒緩肩頸按摩。以下為 可選擇的服務詳情:


其他相關優惠:



最後當然要同治療師Vicci影番張合照, 因為佢專程由英國來港幾日, 好開心由佢幫我做facial, 佢非常之nice, 好好笑容, 手勢仲好好添.



 

仲收到Elemis送俾我一些適合我的產品回家試用, 多謝晒Elemis.


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'