2012年3月20日星期二

排走體內毒素好幫手 - 白蘭氏InnerShine美妍纖梅飲

想皮膚靚, 除咗使用適合自己肌膚的護膚品外, 身體內部也要有調理, 這樣效果會更佳. 最近試飲咗白蘭氏全新推出InnerShine美妍纖梅飲.


它含獨特美妍配方, 含有天然加州西梅精華, 配合木寡醣益生素及9倍膳食纖維, 所以成分天然, 絶對不含防腐劑及人工色素. 美妍配方促進腸道蠕動, 改善腸道機能健康, 有助強化腸道屏障功能, 排毒及幫助防止身體囤積多餘毒素, 進而提昇膚質, 保持肌膚健康, 打好肌膚底子, 這是踏出美肌最基本的第一步.


飲用方法:
每晚飲用一瓶, 搖勻後即可直接開瓶飲用, 冰涼後飲用味道更佳.




對於食落肚的產品, 我最關注營養標籤和食用的有效日期, 這樣就能係飲得健康, 可以安心飲用~

我飲咗一個星期, 我係選擇係晚餐前食用, 味道酸酸甜甜, 好易入口, 而且好方便, 飲完沒有任何的不適感覺.

初初飲用那幾日, 沒有太大的分別, 踏入第四五天, 感覺第二朝起身排便暢通咗和多咗, 減少咗宿便的情況出現, 咁樣個肚就唔會谷住谷住. 為了效果好更佳, 當我飲完一支美妍纖梅飲後, 我會多飲一些的暖水.

我相信再飲長一點的時間, 腸胃暢通咗, 排走身體的毒素, 我的暗瘡會有所改善.

產品試用由Fashion & Beauty 邀請, 多謝晒.

推廣價:   
HK$115/ 50ml x 6
HK$238/50ml x 14
HK$19.9/50ml x 1

售賣點:
全線萬寧、屈臣氏、莎莎及Vivo Plus

想知道更多白蘭氏消息, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'