2012年2月9日星期四

大戶屋 - 吉列雞扒飯配熱蕎麥麵我的至愛~

我本身好鍾意食日本嘢, 近半年都有不少日本人氣新店係香港開分店, 而我本身鍾情於一間早一些時間係香港已經開咗幾間分店的大戶屋.

去日本的人都知道, 日本的店舖喜歡一個定食除咗飯, 仲會配烏冬或蕎麥麵. 而這間大戶屋就有, 加上我好鍾意食蕎麥麵, 所以一拍即合.


我來大戶屋, 最常點就是這個吉列雞扒飯配熱蕎麥麵, 你也可以選擇配烏冬, 熱或凍也可以.


這個炸雞扒唔會太多粉, 而且我好鍾意點佢地的醬汁,所以每次都要佢地俾多一碟醬汁我, 今次的前菜是酸菜, 酸酸地, 好開胃.



而朋友就點咗燒雞飯配熱蕎麥麵, 朋友話這個也不錯, 只係醬汁少了一點, 有點乾.

一個定食的份量也不少, 所以食完好飽, 而且價錢也不貴, 連埋加一都係每人九十多蚊, 相對一碗拉麵要七八十蚊來講真係好抵食.

其實佢仲有一些好食的定食, 例如鐵板漢堡定食, 黑醋雞定食等...

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'