2012年2月15日星期三

Bobbi Brown 修眉 + 化妝 + haggan dazs雪糕火鍋

早前去咗Bobbi Brown度修眉和上一對一化妝堂, 其實一直都想去修眉, 今次終於約到時間去. 今次去IFC度修眉, 由於是星期六, 所以比較多人, 佢地先安排我坐一陣, 過咗一陣負責的同事就過來, 佢叫Sindy.

因為我是首次來修眉, 佢先同我講下堂眉的情況, 佢話我堂眉左右有高低, 佢會同我修到着唔多平衡, 我自己唔鍾意太幼的眉, 所以我先事先講明. 大約十多分鐘就完成. 修完眉後, 雖然有少許紅, 但整齊咗好多.

接着, 我就上一對一化妝堂, 今次是教日間的Smoke Eyes, 也是由Sindy負責化.



佢先用Cream Shadow Shore打底, 之後搽上Cream ShadowGalaxy, 因為是日間的Smoke Eyes, 所以就唔用黑色. 之後再加上咖啡色系列的眼影.


為了令雙眼更大, 佢就同我畫眼線和搽上睫毛液, 由於我一邊眼是無雙眼皮, 所以那邊的眼線要畫得粗一點才可以睇到. 也要畫下眼線, 不過只需要畫三分之一或一半就可以, 之後, 再搽上睫毛液, 基本上個眼妝就完成.




但為咗令眼部輪廓更突出, Sindy在眼頭搽上少少帶閃的眼影, 再在眼窩尾部搽上啞色的眼影, 這樣, 日間Smoke Eyes就完成啦~



化完妝就去食飯, 今次係食haggan dazs雪糕火鍋, 我第一次去食咋, 今次揀咗32個迷你雪糕球, 一共有8款口味, 堂食只係$298. 鍾意食雪糕的人唔好錯過啦~





沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'