2012年2月1日星期三

初接觸Reenex 高效「膠原自生」療程第三步 - TRF膠原強效緊緻療程

早前分別試做咗CPS更生肌膚療程, 冷凍光學膠原自生療程和HGF激活細胞增生療程.

上星期五去咗尖沙咀分店做TRF膠原強效緊緻療程, TRF射頻技術獨有「雙重緊緻效能」, 是全港唯一結合單極及雙極的射頻技術, 能令骨膠原受熱, 即時收緊及鞏固底層結構, 有效即時緊緻肌膚、撫平皺紋、提升臉形輪廓. FDA 及歐盟 28 個國家 CE 認可, 絕對安全、有效.

功效:
加強肌膚承托力、緊緻輪廓、改善鬆弛、皺紋、粗大毛孔

治療師Michelle帶我入房, 就開始今日的療程. 佢先同我洗面, 睇吓我的肌膚情況怎樣, 由於之前天氣太凍, 我的肌膚好乾燥, 為了做療程的效果更佳, 佢先同我敷上水份面膜.

之後就開始今次的TRF膠原強效緊緻療程, 這個療程會用兩個不同的頭做, 首先用圓形頭做, 這個是做底層皮膚, 目的是扭緊骨膠原, 提升輪廓.



之後用平頭做, 這個是做表層, 目的是撫平皺紋.


Michelle先同我做左邊面, 做之前先搽上油, 為咗更容易碌. 一開始時有點凍, 慢慢感覺暖, 之後就會覺得熱, Michelle話覺得太熱同佢講, 佢會調低一點度數.


佢先同我做面和下巴, 然後做眼和額頭. 做完後, 面部會有點發紅.


做完左邊面, 我用手指摸摸面, 即時覺得緊緻咗, 而且左邊拳骨位比右邊提升咗.


接着, 就做埋右邊面, 做完整個療程, 兩邊面的拳骨同時提升晒, 而且虎紋也無咁深.




最後, 就敷番水份面膜, 同埋搽番護膚品, 整個療程差唔多兩個鐘.


若大家有興趣試做CPS更生活膚面部療程, 可以登入以下網址登記, 做完仲送BIODERMA卸妝潔面水添~

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'