2011年12月20日星期二

一塊可以敷足45分鐘的面膜 - Dorissiderm的生物纖維導入面膜

上星期, 我做咗一次CPS更生肌膚療程, 治療師話要多敷保濕面膜, 所以我做完療程第二日就敷咗Dorissiderm生物纖維導入面膜~


先簡單講下這款面膜, 佢的質地同一般的面膜不同, 不是紙, 而是生物纖維面膜, 比不織布面膜服貼面積多3.8, 能真正緊貼肌膚、深入毛孔, 而且創新3D立體結構,更服貼更緊密, 超細緻纖維交織, 精華液承載更多, 精華完整導入肌膚, 吸收效果更好~

高科技的奈米生物纖維材質由通過美國 FDA 認可的微生物有機菌群經過嚴謹控管的發酵工程技術而得, 有如人造皮膚一樣, 能有效導入精華液, 迅速滲透至肌膚底層. 三度空間網狀結構, 可對肌膚舒壓按摩, 再加上氣體、水氣可穿透,讓肌膚在保養的同時也能深呼吸.

內含多元胜肽,而奈米結構能將美容有效精華成分有效滲透肌膚0.3mm基底層深處, 在皮膚上形成一道鎖水保護膜, 加強細胞間凝聚力, 提供充分的營養, 滋潤和修護皮膚, 使肌膚緊緻及平滑柔順.

打開面膜, 第一個感覺係精華非常多, 當我拎咗面膜出來, 個袋仍然有好多精華. 由於唔想浪費D精華, 係我敷面膜時, 覺得面膜乾, 我就會加些精華在面膜上繼續敷, 大約可以加兩次. 所以一塊面膜可以敷成45分鐘.


唔講唔知道, 原來每一片有成32ML, 而且由美國製造, 有品質的保證, 用得放心~


我好鍾意面膜的質地, 佢是生物纖維面膜, 質地有點似啫喱, 敷上面時, 感覺涼涼地, 非常舒服. 而且佢的剪裁好好, 不論正面或側面, 非常之貼面~




當我敷完面膜後, 覺得好滋潤, 皮膚有番彈性, 即使第二朝起身, 都能夠保持水潤感覺. 這款面膜價錢都幾貴, 一盒3/ $480, 所以對我來說係急救面膜或做完醫學療程後使用, 效果更佳.



想知道佢地最新消息, 可以登入Dorissidermfacebook fan page

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'