2011年12月18日星期日

初接觸Reenex 高效「膠原自生」療程第一步 - 更生 - CPS更生肌膚療程

年紀漸大, 加上工作壓力, 休息不夠, 不同的皮膚問題相斷出現, 怎樣才能令皮膚重現光彩? 今次好開心能試親身感受一下Neo Derm Group醫學美容集團旗下 - Reenex『膠原自生』療程~


早前, 第一次去到Reenex位於尖沙咀北京道1號的分店. 那天到達後, 職員先安排我坐下, 並問我想飲甚麼, 我就選擇咗熱柚子蜜. 由於我首次係Reenex做療程, 所以需要填寫一份個人資料和有關皮膚的問卷, 等治療師對我的皮膚狀況有初步了解.

這裡的景觀好吸引, 可以望到維港的燈飾.



這裡兩旁有獨立的顧問房, 也有一個位置放置咗Neo Derm Group醫學美容集團旗下的醫學品牌產品.



由於將近聖誕節, 店內四周都有聖誕的佈置.

接着, 負責同我做療程的治療師Michelle先同了解下我最為關注的皮膚問題, 皮膚結構, 療程的過程, 目的和效果. 這令我對療程有多一點的認識, 也要簽署療程的同意書.



Reenex 高效「膠原自生」療程共分4個療程,包括:
療程1:更生 - CPS更生肌膚療程
療程2:增生 - 冷凍光學膠原自生療程
 療程3HGF 激活細胞增生療程
療程4TRF膠原強效緊緻療程.

今日先進行療程1:更生 - CPS更生肌膚療程

它是膠原自生系統一個起步, 利用水基酸有效溶解老化角質, 促進新新代謝, 回復28日健康更新週期, 豐厚表皮層, 重拾水油平衡的健康肌膚, 提升皮膚吸收力.

在做療程之前, 先同我做一個皮膚分析, 睇吓我皮膚的情況和問題所在. 良好的皮膚應該呈現明顯細密的三角紋理, 而我的皮膚紋理不太明顯, 令面和橫向紋理出現.



療程開始前, Michelle先同我洗面, 再同我搽上預備液.


為咗唔想被水基酸和中和液整濕我, Michelle先以毛巾包住我的頸部位置作保護. 在面上搽水基酸, 在我特別暗啞和層角質的鼻頭和下巴搽厚一點水基酸, 水基酸只會在面上停留約3分鐘, 期間有少許的吉吉感覺是正常.

之後同我噴上中和劑, 一共2. 再用化妝綿抹乾後, 然後把一塊網布放係我面上,以風筒吹以作舒暢和降溫之用.

最後, 再敷一個水份面膜和搽上護膚品就完成. 整個療程大約半小時.


做完後第一個感覺是覺得膚色均勻咗, Michelle話做完療程三日內唔好使用含有美白成份的產品, 也要多敷保濕面膜, 因為這時皮膚是最吸收. 我當然有勤敷面膜, 而且仲覺得上粉底時貼服咗添. 期待下一次的療程.

睇完後, 大家係咪有興趣試做CPS更生活膚面部療程, 可以登入以下網址登記, 做完仲送BIODERMA卸妝潔面水添~


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'