2018年6月26日星期二

紅燒牛肉麵 @ 臺茶薈


早前放工後去了天后食嘢這裡食店林立最後我選了一間新開的食店叫臺茶薈


一見到個名就知道係食台灣嘢食.

見到有牛肉麵我一定會點來試下.

小食就選了滷水豬耳.


豬耳整得夠稔身而且又入味作為前菜幾開胃.


紅燒牛肉麵上枱.



材料都算豐富.

牛腩牛展整得夠鬆軟唔會太乾和硬調味適中


而麵質也算不錯帶點咬口啱我口味.


甜品點了熱的燒仙草.


當中包括芋圓地瓜圓紫薯圓和仙草.


但芋圓地瓜圓紫薯圓太少差不多全是仙草所以有點失望.


我本身食得甜但這個燒仙草我自己也覺得偏甜了一點.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'