2018年6月26日星期二

蟹肉闊條麵 @ 紅館

早前與係中環工作的友人食飯, 係佢介紹下去了位於擺花街紅館食飯, 唔係有人帶我來, 我也無留意有這間食店.

我點了周打蜆湯和蟹肉闊條麵.

店員先奉上麵包.


原來這裡麵包係師傅每日新鮮整.

所以口感同平日食感覺有點不同.

這款係硬包, 帶點口感.

周打蜆湯.


個湯夠熱, 對於我來講係最基本要求.

質感幾幼滑, 材料也算豐富.


終於到主角出場.

蟹肉闊條麵.


我自己鍾意食闊條麵, 所以見到就點來試下.

蟹肉蟹膏混合一齊, 入口時味道幾濃郁.

若果有一件件的蟹肉更佳, 就這樣感覺好像欠缺了一點點.

闊條麵較有咬口, 口感相對較佳.


整體來講, 這個蟹肉闊條麵質素算不錯.

最後, 飲番杯熱咖啡.



這一餐就完滿.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'