2017年5月31日星期三

炸軟殼蟹手卷 @ 桜

平日甚少去元朗, 因為對於我來講真是較遠, 早前因為工作關係, 入咗去元朗, 難得入來, 見到一間叫手卷食店, 順便食少少嘢先走.


我是被門口的手卷圖片所吸引住, 一眼見到多達五十款的手卷, 真是令人眼花撩亂, 不知怎樣選擇.


我先點了我最愛的軟殼蟹手卷.

這個是即點即整, 所以要稍等一下.

店外放了一張高枱, 方便客人食野.

枱上還放了各款各樣的醬汁, 客人可以因應自己的喜愛而加入醬汁.


炸軟殼蟹手卷.


上枱是香味撲鼻.

紫菜還帶點脆口.

軟殼蟹都算大件.


外層帶點脆身, 內裡軟身, 唔會覺得太乾和硬, 味道調教不錯, 不用加任何醬汁.

再來一客熟蝦手卷.


蝦肉幾彈牙, 蝦肉也有不少.


這個手卷相對較淡口, 我就混入豉油和芥末一齊食, 多重口感.



這裡除了手卷, 還有丼和小食選擇.


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'