2016年9月26日星期一

越式拼盤 @ Le Viet

友人愛食越南嘢, 早前便相約去了位於尖沙咀的Le Viet食飯.

第一個俾我的感覺是好色彩繽紛, 不論椅或是枱上餐具也是不同顏色.


這裡除了有一般座位外, 也有一些高身椅坐.


好多款小食我地也想試, 所以就點了一個越式拼盤, 可以一次過試齊蝦餅, 扎肉蒸粉包, 春卷和豬頸肉.


蝦肉的肉質幾彈牙, 味道調教不錯.


扎肉蒸粉包. 粉包的皮厚薄適中, 內裡的饀幾豐富, 入口帶微微辣, 幾醒胃.


春卷外皮少許脆身, 幾香口.


豬頸肉肉質幾鬆軟, 不會覺得硬和乾身.


跟拼盤附有醬汁, 但我覺得單食也夠味, 所以無乜點醬汁.

另外加多一款我愛食的牛油雞翼.


上枱時已經香味撲鼻.

因為雞翼上放滿了蒜蓉.

雞翼外皮幾脆身, 入口時充滿蒜蓉的香味, 而雞肉夠嫩滑, 雙重口感.


這個菜式本身較為濃味, 但食完不會覺得好油膩.

主菜就是大蝦菠蘿飯.


賣相幾精緻.

蝦肉幾新鮮爽口. 而飯味道是偏向淡少少, 這樣配小食一齊食就好啱.


餐廳唯一需要留意的地方是出菜次序, 這裡的出菜次序有點奇怪, 不是小食上枱先, 反而是飯, 我本身是想以飯來配各款小食, 我為了這樣, 只是食了小許, 等到小食送上枱時, 飯己經凍咗.



沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'