2016年7月27日星期三

美味天丼波和燒牛舌 @ 下町天丼秋光

早在五月尾時得知日本淺草天婦羅專門店『下町天丼秋光』六月在香港銅鑼灣開設分店, 感到非常開心, 因為佢地在2015年在日本全國天丼大賞中矛勇奪金賞. 早前終於有機會一試佢地的天婦羅.

在店的門口, 見到掛上, 代表這裡的米是採用來自日本的米.


店內的座位不算好多, 所以最好預早訂位.

店內裝修以簡約和風為主.


這裡除了天婦羅外, 還有刺身, 壽司和小食選擇.

來這裡食飯, 我當然是為天婦羅而來.

這裡的天婦羅選擇也有不少, 另外, 也有單點, 客人可以因應自己的喜愛而選擇.

最後我選了天丼 – 波, 當中包括海鰻一條, 炸小蝦帶子白魚野菜餅一塊, 蝦有兩隻和野菜三款, 貪心的我, 可以一次過試多幾款.







愛食牛舌的我, 見到有燒牛舌, 忍不住要點一客來試下.

店員先奉上燒牛舌.


賣相精緻.

每一塊牛舌大小也差不多, 色澤又靚.

這裡的牛舌是厚薄度適中, 入口時牛舌夠濃, 帶點咬口, 肉質夠Juicy, 完全不覺得硬和
乾身.


單食已經夠味, 若想再突出牛的味道, 可以加一點點鹽作為調味.

期待已久的天丼波終於上枱.


份量真係幾大份.

見到天婦羅已發現和平日食開的有點不同, 炸粉較深色, 原來當中除了由秋光師傅研發的秘方外, 仲有沙律油和麻油, 而且外層炸粉也是較為厚身, 所以口感上有所不同.

由於已加入醬汁, 已經夠味.

我先試下由日本運來的原條海鰻.


海鰻都幾大條, 而且肉質雪白, 幾嫩滑.


大蝦肉質幾爽口彈牙.



炸小蝦帶子白魚野菜餅.


這塊野菜餅材料豐富, 並混入了脆口的小蝦, 食的時候雙重口感.

一口氣食了幾款海鮮, 係時候食野菜中和一下, 野菜仲有三款口味添.


由於我點了天丼, 這是有飯在底.

飯是不可以錯過, 佢是用我愛食的日本米, 較為黏身, 加上天婦羅的醬汁, 真係好夾.


首次食這款天婦羅, 我自己就覺得好味道, 也不算好油膩, 對於愛濃味的我就啱晒心意.


;.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'