2015年12月29日星期二

輕鬆一個晚上@ Lily & Bloom

星期一趁Green Monday便相約友人去了蘭桂芳酒店的Lily & Bloom 食飯, 好好輕鬆一下, 迎接整個星期的忙碌工作.

一入到店內, 氣氛完全不同, 環境昏暗, 客人開懷地一邊飲嘢食嘢, 一邊傾計.



我也受到這裡的環境所感染, 整個人也放鬆下來.

這個環境是飲酒的最佳時機, 但我係唔飲酒, 所以點了一杯蘋果汁.


原來這裡有set dinner選擇, 見到也幾豐富, 所以我地也點了這個.

頭盤點了Bloom Caesar.


蔬菜夠新鮮, 而且品種和我平日食的有所不同.

當中最吸引我是加入温泉蛋, 唯一是蛋熟了一點. 若切開後, 蛋黃能夠流出來會更好味.

另外, 也加入了類似腩肉, 味道是偏咸, 配上新蔬菜是最佳配搭, 但對於我來講就太多肥糕, 我就只食瘦肉那部份.

主菜點了Chicken & Waffle , Return of The Halo Fries.

Chicken & Waffle上枱時已香味撲鼻.


而且份量仲好大份.

雞的外層的粉漿夠薄身, 入口唔會覺得粉太多, 而且仲帶點微脆.

內裡雞肉肉質夠嫩滑, 唔會過於乾身, 味道調教得夠入味.


炸雞配窩夫一齊食, 我也是首次這樣配搭, 原來都幾特別.


有炸雞, 當然不少得薯條.


我自己較鍾意粗身的薯條, 入口時薯味相對較大.

而薯條略為不夠脆身.


最後, 甜品點了The Ultimate Ice Cream Sundae.

上枱時已被佢的賣相吸引.


杯內放滿了各式各樣的甜點和雪糕, 對於想一次過想試過幾款甜點的我最適合不過.


來這裡食飯, 的確俾人一種好放鬆的心情, 下次可以選擇happy Friday和朋友歡聚.

環境和食物質素也可以, 唯獨服務有待改善, 每道菜之間上枱時間相隔太耐, 要我地再三問才上枱, 若上菜時間快一點會更好.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'