2015年5月1日星期五

椰青礦泉水走地雞鍋 @ 鍋居火鍋專門店

一直也知道深水埗多嘢食, 但我自己較少去那區, 早前就去了鍋居火鍋專門店食晚飯.

深水埗食店俾我的印象是多數小店, 地方較迫. 但這裡就整齊又夠寬闊.

見到點菜紙上的湯底 椰青礦泉水走地雞鍋(半隻)就好想一試.

這裡有八款醬料, 因應自己喜愛而選擇.


這是我的醬料.


除了醬料, 飲品也不能少. 點了自家制蘋果雪梨茶, 最啱用來潤喉, 味道適中, 夠清甜.


侍應會在即場整這個湯底. 材料好簡單有礦泉水, 雞和椰青兩個.


放好晒所有材料, 滾幾分鐘, 再焗幾分鐘便完成, 可以在屋企自己整添



先飲湯和食雞. 個湯好清甜, 而且雞又夠嫩滑.


接着, 可以加入清湯打邊爐.

我地點了頂級手切肥牛, 白鱔片, 桂花蚌, 美國桶蠔, 手打芝士牛丸, 手打鮮蝦丸, 蜂巢冰豆腐, 響鈴, 鮮淮山和田園雜菌拼盤.

愛食牛的我, 打邊爐必點肥牛, 這款頂級手切肥牛上枱已經好吸引. 脂肪分怖平均, 色水又夠鮮紅.


我是所有食物也要全熟, 若然牛太熟本應該會硬, 但這個完全不會, 仍然夠稔身, 牛肉味又幾濃, 真是令我食不停.


海鮮點了桂花蚌和美國桶蠔.


桂花蚌夠爽口, 而桶蠔好大隻本身好大隻, 即使滾熟完仍然有成隻碗咁大, 幾鮮味.


本身唔係太鍾意食魚, 但打邊爐, 也點了白鱔片, 切得夠薄, 精瑩剔透. 魚肉幾嫩滑.



另外, 點了手打芝士牛丸和手打鮮蝦丸.


我自己鍾意食芝士, 所以點了手打芝士牛丸, 略為不夠芝士和芝士味.


手打鮮蝦丸蝦肉夠彈牙, 鮮味也不俗.


食了咁多肉類, 當然也點蔬菜和菌中和一下, 點了蜂巢冰豆腐, 響鈴, 鮮淮山和田園雜菌拼盤.


響鈴是我打邊爐必點的食物之一. 響鈴豆味尚算濃郁, 我自己鍾意滾到稔晒, 先響鈴吸收晒湯的精華. 好好味.


平日較少食到鮮淮山, 可以選擇滾短時間, 較爽身, 有點口感. 滾耐一點, 就會變得較粉, 隨自己喜好選擇.


估不到深水埗也有一些坐得較舒服的食店.



沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'