2015年1月26日星期一

款式多不勝數的任食放題 - 三木日本料理

早前又去覓食去咗食我最愛的日式放題而我是首次去位於尖沙咀的三木日本料理.

食放題的好處就是可以選擇自己想食的款式這裡的款式多不勝數即使不食生嘢的我也有好多種類可以選擇.

每位到來的客人也可以得到虎蝦和帶子刺身一份.


隻虎蝦真是好大隻差不多成隻碟咁大.


食放題當然要點刺身朋友點了三文魚北寄貝極大甜蝦鮑片八爪魚螺片等等.

款式真是幾多選擇朋友話算幾鮮味.


至於我就點了壽司和手卷這裡的選擇也是較其他放題為多有些款式較少有例如:柚子胡椒左口魚裙邊壽司蟹肉蟹膏手卷彩虹卷. 

我點了最愛的軟殼蟹手卷天婦羅蝦手卷和松葉蟹棒壽司加州卷手卷當然要一上枱就食否則紫菜會不脆這幾款味道不錯.




串燒點了鹽燒牛舌海蝦秋刀魚開邊雞中翼串雞腎串等而鐵板燒我點了一口牛柳粒厚切牛舌.

由於我鍾意食牛舌兩款整法也有叫我特別推介厚切牛舌因為夠厚身而且又鬆軟好正.


而蒜茸牛油青口這個幾惹味.


炸物和天婦羅一定不少得我地點了吉列蠔和帶子神戶炸蟹鉗一口炸芝士日式芝士年糕,珍寶天婦羅蝦.

當中我覺得吉列蠔夠鮮味而日式芝士年糕外脆內軟非常正芝士味又夠濃.


另外愛食牛肉的朋友可以點牛肉壽喜鍋因為佢真係送上枱才慢慢煮熟不但夠熱而且牛肉注滿了湯的味道夠鮮甜.

而日式茶碗蒸蛋也可一試夠滑對於我來講味道稍為淡了一點.


最後當然一定要食甜品點了三款不同口味的雪糕包括芝麻豆腐和柚子法式焦糖布甸和北海道3.6牛乳奶凍.

雪糕必要點芝麻味好濃郁芝麻味而法式焦糖布甸和北海道3.6牛乳奶凍水準也好高不但香滑奶凍的牛奶味好重啱晒愛食牛奶的朋友.


其實仲有好多款色想試但實在太飽唯有下次.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'