2014年2月18日星期二

來嘆一餐法國菜 - 老富昌法國餐廳

早前去咗位於尖沙咀的老富昌法國餐廳食晚飯, 這是我首次來這裡, 環境不錯.

這裡的晚餐是從頭盤, , 主菜和甜品中自選三道菜或四道菜, 其實兩者只是相差三十蚊, 所以我地選咗四道菜.


而每款都有不少的選擇, 所以都幾難取捨.

頭盤我點了法式焗田螺. 上枱時已經香味撲鼻. 香草田螺是最佳拍擋, 田螺幾大隻, 香草汁又夠濃郁, 再有薯蓉伴碟, 好夾.


友人點了洋蔥煙肉芝士焗大啡菇, 賣相不俗. 味道適中.


湯我點了法式海龍皇湯. 湯中有不少的海鮮, 湯帶點酸, 好醒胃.



友人點了是日廚師精選餐湯, 忌廉幾滑身, 唔算太油膩.


主菜我點了煙比目魚. 平日較少食以煙的煮法, 所以想一試. 最特別是魚的表面帶點甜甜地, 較為乾身, 但魚質地好滑. 加上配菜, 完全唔會覺得膩, 份量唔算少.


甜品是我期待的一環. 我點了芝士雪糕蛋糕, 這個幾特別, 好少甜品有這個. 賣相好靚, 一上枱已經覺得好吸收. 有淡淡的芝士香味, 好滑, 唔會覺太濃, 加上凍凍地, 雙重口感.



友人點了焗朱古力布甸伴雲呢拿雪糕, 這個要額外加五十蚊, 而且製作時間要二十分鐘.


朱古力味尚算濃, 但不會過甜. 外脆內暖, 食番啖雲呢拿雪糕, 中和晒.

餐飲我就點了熱咖啡, 這裡的咖啡幾香, 而且夠熱. 我鍾意用較熱的水沖咖啡, 因為我會加入較多的奶, 這樣就啱啱好.



平日假期食飯總時限着交枱時間, 但這裡卻沒有, 可以慢慢一邊食, 一邊傾計.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'