2013年5月23日星期四

消滅暗瘡大行動(一) - PAPULEX淨痘修護系列

本身暗瘡肌的我, 暗瘡情況稍為控制住, 不知是否受近排的天氣影響, 下巴暗瘡大爆發, 圍着出幾粒, 不但又紅又大, 有些仲要是無濃頭, 石頭瘡, 真係有點苦不堪言.

最近用了幾款不同的產品, 大約用咗兩個星期, 暗瘡得以受到控制, 我會分三篇文同大家分享一下.

今篇文章, 我會先同大家分享一下PAPULEX淨痘修護系列, 當中包括深層潔膚啫喱控油調理霜.



 
深層潔膚啫喱 (Soap free cleansing gel)



當中包含3重抗痘機制

1. Active ABA
專利成份
3%ABA有效阻斷82% P. Acne附黏在皮膚上, 細菌增生減慢, 有助擊退青春痘.

2. NICOTINAMIDE 維他命B3
幫助改善皮膚問題, 使用8星期, 可減少60%的痘痘數量

3. Zinc PCA控油成份
使用28, 可減少油脂分泌22%

它的質地是GEL, 加水就能起泡.


當我在面上打圈時, 覺得好舒服, 質地清爽, 好適合我的的皮膚使用, 最重要是用後唔會有繃緊緊的感覺.


清爽控油調理霜(Oil free cream)


含有3重抗痘配方及控油成分, 為肌膚建立保護層. 另外, 結合Mattifying Agents控油因子, 能有效調節油脂分泌, 令肌膚回復水油平衡, 這樣就不再油光滿面.

搽咗爽膚水後, 我就搽上這款調理霜, 它質地偏向清爽, 輕輕推開, 就能被皮膚所吸收, 皮膚好似多咗一層保護膜.


本身T字位是較容易出油, 用咗這個調理霜後, 出油情況改善咗, 雖然它有控油成份, 但用後皮膚也不會覺得乾.

用咗兩個星期, 暗瘡的情況已經受到控制.


想知道更多有關佢地消息和優惠可以登入以下網址:

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'