2013年2月15日星期五

新一年, 新髮型, 新開始~

先祝各位新年快樂, 身體健康, 心想事成.


新一年開始, 當然要去剪髮, 一直同我剪開髮的髮型師, 上次剪髮時也有提議過我新年換一換, 不論電髮或染髮也好~ 所以今次除了剪髮外, 就決定染髮~



因為年廿九的關係, 到達時, 好多人在剪髮呢~



坐下後, 我就要咗一杯熱水~




之後, 髮型師先同我剪髮  



接着就進行染髮~ 佢知道我唔會染得太誇張, 所以就同我全頭染為啡色帶少許金,


highlight 就是帶少許橙~




首先, 是做highlight , 整完後, 就等下~






再同我全頭染~




之後, 就用機吹頭髮. 中途也會睇下我的頭髮情況, 有需要就加長一點時間.




最後就洗頭, 髮型師吹埋頭髮就搞掂, 大約二個半鐘.



出來效果我自己就好鍾意, 不過對於染開髮的朋友來講, 可能覺得唔夠勁~ 但染得太勁又唔多襯我呢~






 

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'