2013年2月15日星期五

豐富的一餐 - 黃金海岸酒店聆渢咖啡廳的窩心盛『燕』國際自助晚餐

鍾意食自助餐的我, 早前又出動啦~ 今次就去咗黃金海岸酒店聆渢咖啡廳的窩心盛『燕』國際自助晚餐~



自助餐的種類繁多, 有冷盤, 前菜, 壽司和魚生~





 

冷盤海鮮~



各式各樣的熱食~




 

當然唔少得甜品~










至於最吸引我的地方是, 佢地係一個露天的地方不停整各款燒烤, 例如: 牛肋骨, 羊架, 雞翼, 香腸等, 真係好香好吸收.

 

另外, 仲有烤鴨, 煎蝦, 帶子, , 天付羅, 南瓜湯等~




佢地係戶外進行燒烤, 餐廳裡就較少聞到這些燒烤味, 這樣就唔會令到件衫都有味~



行咗一個圈, 睇到咁多嘢食, 我當然揀一D有特色和野味的食物先~



燕窩海皇羮伴紫薯飯糰和燕窩香蕉龍利柳煙肉卷~




由於今次是以燕窩為主題, 所以好多食物都加上燕窩, 所以感覺特別矜貴.



蟹肉脆酥配黑魚子, 燕窩南瓜肉碎粥和南瓜湯~




以上這幾款食物我自己覺得幾好味道~ 我欣賞燕窩海皇羮伴紫薯飯糰, 蟹肉脆酥配黑魚子和南瓜湯, 個南瓜湯是煮完, 再用搞拌機打出來, 所以好滑呢~



另外, 仲有煎虎蝦配瑞士汁, 帶子, 天付羅, 燒烤我選咗雞翼, 香腸, 牛肋骨, 牛肋骨好大件呀, 好入味~




而每位成人可以得到一個燕窩燉雙皮奶, 好滑好香, 好好味~


 



最後, 當然要食我最愛的甜品, 雪糕和燕窩生果班戟雪糕~






這一餐真係食得好滿足和好飽~



想知道佢地最新消息和優惠, 可以登入以下網址

https://www.facebook.com/GoldCoastHotel?ref=ts

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'