2013年2月1日星期五

創作出專屬我口味的拉麵 - 一風堂『我的拉麵』

我相信大家平日偶然都會食拉麵, 即使餐牌上有各式各樣的拉麵款式, 但必未最合自己心意, 若能夠跟隨自己的喜愛而創造出自己的獨有拉麵, 你話幾好呢? 依加就有這個機會啦~

最近一風堂推出『我的拉麵』, 大家可以因應自己的喜愛而作出各款配搭.

前幾日出席咗一風堂 x BE的『正宗日本自選拉麵「一風堂 我的拉麵」創作試食派對』地點係位於金鐘廊的分店.


開始時, 一風堂的代表同我地簡單介紹一下一風堂的背景~


原來全日本大約有六十多間一風堂, 之後相繼在其他國家開分店, 香港是其中一個地方.

跟住就係自選我的拉麵時間啦~ 可以從以下各項去選擇『我的拉麵』~


依個就是跟我喜好而成的拉麵~


拉麵我揀咗粗麵, 麵身我揀咗軟, 湯底我要咗魚粉, 油我要普通, 而配料我揀咗紫菜, 温泉蛋, 竹筍, 日式叉燒, 日式豬柳和水煮雜菜. 非常之豐富~


我本身是鍾意食較濃味的人, 所以鍾意較濃湯底, 平時我會選黑蒜油, 但今次見到魚粉, 因為比較特別, 我之前從未試過魚粉湯底的拉麵. 個湯底完全唔覺得腥. 同我的配料幾.

麵多數是細麵, 但我鍾意食粗麵, 再加麵身軟, 可以吸晒d. 左邊匙是細麵, 而右邊是粗麵.
 

另外, 枱上也有不少配料俾各人加入拉麵裡.


而這裡的生蒜是自己即時整, 要幾多整幾多.


每次食拉麵, 温泉蛋是不可缺少, 非常好味. 而試過日式豬柳後, 我很喜歡, 因為無叉燒咁肥, 同較薄身.

地點:
金鐘道93號金鐘廊1Lab ConceptF04-F06
電話 : 2527 3526

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'