2012年11月16日星期五

皮膚由凹凸不平變平滑-Maggie Beauty納米磨皮換膚和幻彩光學療程

上星期四係Maggie Beauty做最後一次的facial. 經過三次的facial, 我面上的暗粒已經清得七七八八, 這個對於我來講真係好開心. 現在要處理面上的暗瘡印問題.



入到房, 治療師先同我卸妝和洗面, 再同我針清, 由於經過幾次的針清, 要清的暗粒已經少咗好多~


今次治療師主力同我去印. 所以今次我做納米磨皮換療程.



是以物理性淺層磨皮換膚的原理, 彌補了果酸化學換膚術的缺點, 它利用真空負壓吸引的方式, 將皮膚吸附於鑽石磨皮頭上, 並且利用不同粗糙程度的鑽石磨皮頭, 配合不同強弱的吸力與鑽頭的移動速度, 將表面的多餘死皮磨走.



它的功效甚多, 包括疏通淋巴

u     令皮膚重生, 變得有生氣有光澤

u     使鬆弛的組織回復正常, 結實有彈性

u     刺激循環, 並將有毒物質帶走



全面及細緻打磨

u     帶走老化死皮, 令皮膚光澤嫩白

u     刺激血液循環, 加速新陳代謝

u     平伏面部細紋及皺紋

u     淡化色素沉澱、暗瘡印、橙皮紋、妊娠紋、生長紋

u     改善老人斑、日曬後色斑

u     改善暗粒、油脂粒

u     治療凹凸洞

u     改善黑眼圈, 眼部細紋



做完磨皮, 你睇下我有有幾多死皮, 真係嚇死人, 做完皮膚即時滑晒.




接着, 就同我做埋幻彩光學, 細胞復醒再生護理.




它是利用單頻光線引發細胞產生生物刺激作用, 其概念與植物的光合作用原理一樣(植物中的葉綠素會將太陽轉變為植物纖維素), 而人體的細胞則能轉換LED的光能為纖維素作修補之用, 所以LED能提升人體細胞的生長速度快5倍之多.  實驗結果顯示, 用光線直接刺激粒腺體, 讓更多能源輸入粒腺體從細胞輸出, 最終能加速癒合與組織重生能力, 減少康復時間.



今次我是做綠光, 其波長能夠平衡色素及衰老肌膚, 減少幼紋及滋養皮膚, 同時亦能加快傷口癒合及有減淡疤痕功效. 也能治療微血管擴張、色斑肌膚.



最後, 再做埋倒模面膜, 搽埋護膚品, facial就完成啦~




Facial做完頭兩日, 面上略帶點紅, 有一些針清的地方結焦.






這是做完facial第三和第四日. 大部份焦已經脫去, 而部份較新的暗瘡印也淡了.







想知道更多佢地的最新優惠和療程資料, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'