2012年5月23日星期三

要有效對付暗瘡, 除了護膚外, 還要內服 HELP : CLEAR SKIN

為咗加強滅瘡的效果, 除了在護膚品上選用一些針對暗瘡皮膚的產品, 勤做保濕面膜等. 也嘗試一些內服的產品去減少暗瘡出現. 它就是HELPCLEAR SKIN.


HELPCLEAR SKIN是一隻英國製的天然抗痘痘美肌食品, 它可以有效地在6個星期內對抗痘痘, 令你擁有平滑無瑕的肌膚.

HELPCLEAR SKIN100%天然產品, 當中的主要成份是Praventin - 一種在奶品中提煉出來的成份, 能有效地在6個星期中發揮效用.

Praventin
含有豐富的Lactoferrin, 它能提升皮膚的自我防禦功能, 有效地對抗痘痘的侵襲, 令你皮膚達至無痘平滑有光澤的狀態.

臨床實驗證明受痘痘困擾的人仕, 服用了200mg Praventin的之後, 4個星期後, 痘痘減少了71%, 如果服用長達個8星期, 痘痘更明顯地減少了95%.

雖然是在奶品中提煉出來, 但是直接飲用奶品是沒有這樣的功效, 最簡單的抗痘方法就是每日一包HELPCLEAR SKIN.

除了Praventin之外, HELPCLEAR SKIN亦添加了:
蘆薈
能提升皮膚的修護能力, 保濕肌膚

Oligofructose
天然纖維, 能幫助排毒.

食法:
HELPCLEAR SKIN無色無味. 每日一包, 加入自己的無汽飲料, 乳酪, CEREAL或者湯水當中.
一盒有7, 每日1, 當你見到1盒飲完, 即代表已經飲咗一個星期.

而每盒底和每包HELPCLEAR SKIN面上也印有飲用到期日, 一眼就睇到, 絶對飲得安心.

我鍾意佢無味, 我會直接加入微暖的水中飲用, 所以非常方便, 我通常是在食完早餐或下午時間飲用.

飲咗一個月後, 究竟效果怎樣呢? 大家可以睇吓下面的圖 (有點嚇人, 要有心理準備)

左邊面和右邊面的效果是有點分別.

我本身右邊面的暗瘡較嚴重, 多是又紅又腫, 又無濃頭的暗瘡, 而且是連環生, 所以較麻煩.至於左邊面的暗瘡情況輕一點, 暗瘡分怖散一點.

飲用咗兩星期後, 左邊的效果較為明顯, 暗瘡印都淡左. 而右邊一些又紅又腫的暗瘡就稍為無咁腫, 但暗瘡印好紅和深.

 

飲用到第四星期, 左邊變化不大, 而右邊之前腫起的暗瘡平伏咗, 有一些無咁深的暗瘡印淡減咗, 情況稍為控制住.


飲用咗一個月後, HELPCLEAR SKIN對我來講雖然沒有好明顯的改善, 但能控制暗瘡爆發的情況, 間中仍然有出新暗瘡, 因為我有時會胃食, 唔戒口, 加上又夜訓有點關係.

好康優惠:
由現在至 31/5, 用HAKME60這個VOUCHER CODE在官網訂購HELP CLEAR SKIN 28日裝就會有原價的四折!!!

英國銷售地點:Boots, Superdrug, Waitrose外國購買方法:網上訂購(http://www.workswithwater.co.uk/pages/help-clear-skin-product.aspx)包裝:一盒有7日份量
價錢:8.33GPB/ box (i.e. 7日份量); 25.98G PB/ 4 boxes (i.e. 28日份量) 。如果買夠45GBP, 海外免郵費。

期待稍後能在香港購買, 不用上網訂購~ 方便咗, 我會再服用多一個月療程.
 
想知道更多HELPCLEAR SKIN最新消息和資料, 記得LIKE佢地FACEBOOK

我相信每個女士都希望擁有白滑無瑕的肌膚, 但會因為各種環境因素, 工作, 個人的飲食習慣等而出現唔同的皮膚問題, 對於我來講, 暗瘡是我目前最想解決的問題.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'