2012年5月19日星期六

堅守「4無美肌智慧」 - HANSKIN Olive Essential Cleaning Oil

平日返工即使不是日日化妝, 但每天也一定搽防晒和粉底, 所以卸妝產品對於我來講是必需要, 今次就試下HANSKINOlive Essential Cleaning Oil (橄欖精華卸妝油), 這是我首次接觸這個品牌的產品.

來自韓國的HANSKIN, 名字取自Healthy Attractive Natural Skin, 即健康帶美麗的自然肌膚. 產品融合先進技術及純天然成分, 以配方溫和及高效能見稱. 在研發和生產過程中, 所有產品堅守「4無美肌智慧」, 即「無人造香料」, 「無人造色素」, 「無酒精」和「無人造防腐劑」. Hanskin不僅提供改善問題性肌膚的秘訣, 更能有效減少皮膚敏感, 讓您的肌膚零化學負擔, 完美澄淨.

Olive Essential Cleaning Oil (橄欖精華卸妝油)
蘊含高純度天然橄欖油、甘菊、迷迭香及具鎮靜功效的月見草鮮花精華油,輕柔去除B.B Cream、化妝及污垢,刺激性低、鎮靜舒緩肌膚、預防炎症,清爽潤膚卸妝,令肌膚亮麗有光澤。

主要成份:迷迭香、月見草、塔希提花、甘菊、甘草根、角鯊烷、綉綫菊籽油

使用方法:
在無水的手掌上取適量搽於全面, 以劃圈的方法係面上清潔約30秒後, 取少量的水讓卸妝油變白, 乳化後用温水洗淨.

本身混合性皮膚, 容易出暗瘡, 我自己其實較少選擇用卸妝油, 感覺好油, 怕唔乾淨, 會唔太適合我的肌膚使用.

但當我首次試上手後, 感覺有點改觀, 雖然它的質地是油, 但無我以前用過的卸妝油咁厚身, 而且它易推開.

HANSKIN是韓國製造, 品質有保證, 而且成份天然, 我可以放心使用.

等我做兩個實驗, 第一個是卸除粉底液, 搽上卸妝油, 輕輕打圈, 再加水變成乳白後, 用水清去. 用完後好乾淨, 最重要係唔覺得乾和油.

第二個就是卸除眼影和唇膏, 一樣都係好輕易就能卸妝, 若果妝較濃, 我會連用兩次, 咁就保證乾淨, 之後再用潔面產品就可以.

這支卸妝油我都用得好快, 試用期間, 用咗差唔多半支.


想知道HANSKIN最新最快的消息, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'