2011年10月16日星期日

有點失望的活動 - iMORE百人體驗團第二擊~

iMORE早在幾個月前舉行過一次百人體驗團, 可惜那次未能抽中, iMORE在上星期日再舉行百人體驗團第二擊, 今次終於可以參加, 所以都好期待究竟是怎樣~

今次舉行的地點係灣仔德興大廈eTECH, 我大約二點九到達, 先去登記~
過咗一陣就開始入場, 活動開始時, 司儀先同大家講幾句說話, 今次活動有五個品牌, 包括MIOGGI, iiJin, ANNA SUI, TSL謝瑞麟和iHoney.

首先, MIOGGI的代表介紹佢地的生命水和BB Cream, 我地都有即場試用BB Cream.




之後, 就係iiJin的代表, 佢地除咗推出厚底鞋, 也有其他的衫和手袋, 也請咗現在幾位朋友出來玩遊戲, 配搭外套, 手袋和鞋, 勝出者可以得到一對超閃的厚底鞋.


跟着就是ANNA SUI的代表, 這次主要介紹佢地秋冬天推出的化妝產品, 仲用最新推出的產品現場示範一個妝容. 而我地也可以係坐位上試指甲油, 這次的甲油包裝真係好靚, 令我愛不釋手.







接着就是TSL謝瑞麟代表, 佢是一位婚介大使, 佢地推出一個全新的概念, 可以幫客人安排一個令人難忘的求婚之夜, 也會在安排結婚事宜期間, 提供協助.



也邀請兩位現場朋友參與遊戲, 佢地要對着所選擇的男士示愛, 勝出者可以一到一條好靚的頸鍊, 成六千幾蚊架, 恭喜晒~
最後就是iHoney的代表, 現今科技發達, 好多人用iPAD, iPHONE上網, 所以推出咗好多網上睇的雜誌, 今次iHoney就加入咗幾個新的功能, 令睇的時候更有趣味.



最後, 大會仲請到特別嘉賓羽翹同大家分享一下佢的護膚心得添.
活動完結後, 每有都得到一份禮物. 稍後就會出試用文有關ANNA SUI的甲油和MIOGGI的生命水.



不過也想反映一下, 這次的場地唔係咁好, 由於分為兩邊, 所以好多時化妝示範, 我係唔多睇得到, 只能係螢光幕. 到咗揀朋友玩遊戲時, 司儀不一定睇到咁多人, 所以佢望到一邊, 就望唔到另一邊. 希望大會下次再舉行第三團時, 能夠有更好的安排.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'