2011年10月16日星期日

好CREAM的質地 - bareMinerals的妝前底霜Prime Time Foundation Primer

今次想同大家分享bareMinerals的妝前底霜 - Prime Time Foundation Primer. 


這款底霜匯聚多種植物精華、抗氧化物、維他命CE. 能令粧容更持久及整天保持清爽無瑕. 不含防腐劑及其他化學物, 適合任何肌膚.

它有三款俾大家選擇, 包括:
1)     ORIGINAL
揉合抗乾燥的甘草葉精華、蘆薈精華、洋甘菊精華

2)     OIL CONTROL :
適合油性肌膚人士使用

3)     BRIGHTENING
具珍珠粉末閃亮效果,令肌膚看來平滑光澤

使用方法:
於基本護膚及塗上面霜後, 及於bareMinerals SPF15純礦物粉底前使用.
以指尖, 點於頭、鼻子、下巴及雙頰, 塗勻全面至乾透, 然後塗上bareMinerals SPF15 純礦物粉底.

而今次我試用的是有BRIGHTENING功效的妝前底霜. 初次搽上面時, 佢的質地幾特別, 好滑好CREAM, 望落去好似好油. 但慢慢推開後, 佢修飾咗我面上的粗大毛孔, 雖然仍然見到, 但毛孔就細緻咗和平滑咗.



搽完它後, 我就掃上礦物粉. 對於容易出油的我, 控油方面就一般, 因它主要功能係令肌膚有光澤和平滑, 我相信有OIL CONTROL功能那款會更適合我試用, 有機會我會試一試.




























bareMinerals已於109在金鐘太古廣場Harvey Nichols開設專櫃,
1013也會在尖沙咀海運大廈FACES開設, 大家要留意呀~

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'