2011年9月17日星期六

Handybio離子美容器延續篇 - 用咗一個月啦, 暗瘡總算控制住~

時間過得好快呢~不知不覺已經用了這部Handybio離子美容器一個月. 究竟我用成點呢? 我的暗瘡情況有無改善到呢? 即刻去片~

記得我八月的時候, 右下巴附近的地方有好多又大又紅又腫的暗瘡.



我想話我的皮膚真係烏卒卒, 唔怪得成日出暗瘡啦, 一般人可能用好幾次已經無咁烏卒卒, 但我用咗成個月, 每次張棉花都係黑色, 今次真係有排搞………




經過我持續使用一個月, 每星期使用兩次, 情況雖然未有明顯的改善, 不過暗瘡總算控制住, 沒有突然出幾粒, 但也有間中出一兩, 這是因為使用咗部美容器, 刺激咗佢, 所以活躍咗.

另外, 本身又紅又大又腫的暗瘡, 已經平咗大部份, 不過D暗瘡印仍然好紅, 希望處理好暗瘡後, 再處理埋D暗瘡印


由於這部美容器可以導出和導入, 為咗想快D見到效果, 我決定自己買一支淨痘控油精華來做導入.


等我簡單講吓這支精華, 特點是抑制和消減粉刺配方, 舒緩暗瘡炎症, 分解過剩油脂, 具控油功能, 改善黑頭粉刺, 令肌膚清爽潔淨.

使用方法
潔面後, 取適量搽在問題部位. 另外, 每星期2次配合美容器(+)極導入5分鐘.


做完第一次導入後, 當下一次再做導出時, 棉花真係無咁烏卒卒, 由於我有些暗瘡有傷口, 全因為我手多吱它…. 所以會有少許的吉吉地, 但精華好快就被我的皮膚吸收, 所以做一次導入, 要加幾次的精華.


對於這支精華, 初步感覺都唔錯, 希望持續和Deep Clear EX一齊使用, 效果會更快見效, 遲些再同大家分享.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'