2011年9月12日星期一

現場直擊 - F&B Club X MATRIX Biolage Smooththérapie深層滋養柔順再生服務

上星期五好開心出席 ‘F&B Club X MATRIX Biolage Smooththérapie深層滋養柔順再生服務’, 而舉行地點係銅鑼灣禮頓中心. 那天放工後就匆匆趕去.


到達時, 已經見到有不少人在等待, 職員也好細心咁預備咗cupcake和飲品俾各位享用.


簡單介紹下MATRIX這個品牌, 它係1980年成立, 在短短十年間成為美國排名第一的專業美髮品牌. 品牌提供一系列產品, 照顧髮廊不同需要, 如染髮, 電髮, 頭髮護理和造型等等. 2000年成為LOreal專業美髮部的新成員.


今次試做的treatment是洗護系列–Biolage smooththérapie深層滋養柔順療程, 它適合毛燥及難以控制髮質. 特有『精華油導入』科技, 配合珍貴『山荼花精華油』成份, 能於高達97%濕度下仍有效保持秀髮貼服, 既能於潮濕天氣時控制散亂髮絲, 亦能於乾燥季節滋養秀髮.


今次負責同我做treatment Kenny. 佢先同我去洗頭.

 (職員幫其他人洗頭)

梳好頭髮之後, 就同我搽上搽上深層滋養柔滑髮膜. 大約等二十分鐘左右, 就同我去沖去.



佢再同我梳理頭髮, 感覺已經順咗, 可以一梳梳到尾, 無咁容易打. Kenny好有心機同我吹把頭髮. 吹完頭後, 我一摸把頭髮, 真係順咗, 貼服咗和柔軟咗好多. 這個髮膜一個星期只需要用一次就可以.















 



最後, 每位出席的朋友仲可以得到一支MATRIX Biolage Daily Leave-in Tonic. 這次護髮素只需要噴上頭髮上, 不用沖洗, 非常方便.

想了解更多這個牌子的其他產品, 可以到以下網址




沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'