2011年9月18日星期日

服務態度好, 價錢又合理和好味的自助餐 - 香港萬麗海景酒店

我本身都鍾意食自助餐, 所以間唔中就會去食, 今次選擇咗香港萬麗海景酒店, 這是我首次去這間酒店食自助餐.

自助餐在六點半開始至十點, 鍾意佢無分兩輪時間, 可以慢慢食, 再傾吓計. 我到達後, 職員先帶我去就坐, 然後問我飲甚麼, 有橙汁, 百事, 7喜選擇, 我揀咗橙汁, 飲品是任飲.

跟住, 我第一時間出去睇吓D嘢食怎樣, 多唔多選擇呢? 我的視線俾甜品吸引住, 有好多款不同的蛋糕, 三色杏人餅, 七彩的朱古力豆, 曲奇餅, 奶凍, Haagen Dazs雪糕等






冷盤: 當然唔少得海鮮, 有翡翠螺, 長腳蟹, 生蠔, 龍蝦仔, 龍蝦, 蟹鉗, , 青口等, 佢地會不停添加, 唔駛咁心急去拎.


另外, 也有幾款芝士配餅乾, 各式麵包, 仲有成12款的前菜任君選擇, 加上不同款式的生果, 一定有一款啱你食.


 

至於熱盤, 除咗湯外, 仲有麵檔, 各式各樣的中式菜, 咖哩自助餐當然唔少得魚生和壽司, 可惜我唔食魚生, 我朋友話魚生和壽司款式不是太多, 但新鮮和甜, 尤其是和牛壽司, 不可以不食.


也要係度稱讚一下服務員的服務態度, 當我和朋友出去拎嘢食時, 佢地幫我地摺好條餐巾再放係枱面上, 見到我杯熱水飲咗一半, 又會不時為我添加, 笑容仲好好添.

係時候睇吓我地拎咗D乜嘢食先

前菜方面, 我最愛食生果海鮮沙律, 雜腸, 因為蜜瓜好甜. 由於我最鍾意飲湯, 所以飲咗3, 包括煙肉大蒜薯仔湯, 海鮮濃湯和花膠冬瓜燉三寶湯, 我最鍾意冬瓜湯好清, 好甜.


另外, 當然唔少得冷盤啦, 每一款都不錯, 由於我唔食生野, 所以無食生蠔, 朋友話生蠔雖然只得一款, 但都算肥味, 唔太重海水味. 而我最愛食長腳蟹和蟹鉗, 長腳蟹較甜, 但肉質就無蟹鉗咁硬身. 所以兩款啱我口味.



熱盤方面, 我就食咗酥皮豬手, 葡汁焗蜆, 由於我唔食生野, 若果能夠有多些芝士焗蠔, 芝士長腳蟹等的其他煮海鮮的品種就更正.


到我最愛的甜品, 我第一時間食咗杏仁餅, 最愛朱古力味, 也食咗曲奇, 我覺得花生醬餅幾特別, 蛋糕我愛梨子焦糖慕絲蛋糕, 出面較少有得食. 焦糖和梨子慕絲好夾. 最後, 當然唔少得雪糕, 5種味道選擇, 我就食咗曲奇.


 
今次的自助餐好滿意, 而且價錢又唔算太貴, $398加一, 依加有匯豐白金咭仲有8折添.

想知道多一點這間酒店, 可以去以下網址

 

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'