2019年10月22日星期二

改善暗瘡孖寶 - Dermalogica 齡亮肌淨白精華和逆齡亮肌淨痘去印修護素

本身容易爆暗瘡,加上轉季,我自己又鍾意食野,肌膚起伏更加大,下巴兩邊爆出又紅又腫暗瘡,令人煩惱。

為了加速暗瘡痊癒,需要使用針對性產品。較早前試了Dermalogica 齡亮肌淨白精華和逆齡亮肌淨痘去印修護素.



Dermalogica
齡亮肌淨白精華 AGE Bright Clearing Serum
高濃度精華可去除皮膚表層角質,有助減少暗瘡形成,促進肌膚自身的更生及修復能力,減慢肌膚老化。


質地係水凝狀, 易推開.


我鍾意泵型設計, 使用時方便又衛生.


取適量份量均勻搽係全面, 我會特別係暗瘡或開始起暗瘡位置多搽一層.


由於係偏向水凝狀, 易推開, 也好快被肌膚所吸收.

Dermalogica 逆齡亮肌淨痘去印修護素 AGE Bright Spot Fader
二合一的亮白及去痘修護產品,幫助抑制及預防暗瘡的形成,減褪痘印。



質地係乳液狀.


我就重點搽係暗瘡位置, 加快暗瘡好番.


使用咗這兩款產品差唔多兩個星期, 爆瘡的問題稍為穩定咗, 爆少咗新的暗瘡, 已出的暗瘡就加快咗痊癒中, 期望繼續使用, 能夠加快修復暗瘡問題.


產品和資料由品牌提供.

想知道更多品牌的最新消息和資料可以登入以下網址:



沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'