2018年2月3日星期六

芝士火鍋二人餐 @ Lava Java 咖啡西餐廳

天氣寒冷,最啱食芝士火鍋. 所以早前便去了位於觀塘的 Lava Java 食飯.

我地為了芝士火鍋而來, 所以選了芝士火鍋二人餐,當中包括芝士火鍋,意粉三選一, 選了墨汁配帆立貝扁意粉,飲品兩杯,我選了earl grey tea latte ,價錢$368

芝士火鍋配有雞肉, 鮮蝦, 法包粒, 西蘭花, 珍珠筍, 車厘茄,薯條。


叧外,我地加錢配火腿,想試埋黑松露芝士火鍋, 所以也加了錢.


店員先奉上墨汁配帆立貝扁意粉.

帆立貝有三隻, 肉質唔會太硬和乾身.

意粉軟硬適中, 墨汁味道幾濃郁, 味道調教不錯.



芝士火鍋上枱.


賣相精緻.

我地先食原味.


芝士味道唔係好濃味, 但幾滑身, 食材沾滿了芝士, 多了一份芝士味道, 雙重口感.



之後就自行加入黑松露, 份量多少, 客人可以因應自己喜好而加.


混入黑松露後, 多一份黑松露的香味.


兩種食法我也鍾意.

最後, 飲番一杯伯爵奶茶.



平日較少飲伯爵味的奶茶, 估唔到幾好飲.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'