2016年9月2日星期五

椰椰芝麻雞鍋 @ 稻香超級漁港

早前與友人去了紅磡的稻香食火鍋, 這是友人提議, 愛食椰子的佢, 見到稻香推出了椰椰芝麻雞鍋, 好想去試下, 我地覺得也幾特別, 便去試一試.

我地第一時間點了椰椰芝麻雞鍋.


個鍋上枱, 另有一碟雞.


當湯滾了後, 店員就放入雞.


煮熟後, 先飲湯, 再食雞.


個湯好清甜, 入口時有淡淡的椰子香味, 非常好飲.

而雞肉尚算嫩滑, 單食已經好味道.


接着, 就可以加入清湯, 再打邊爐.

打邊爐前, 先來個混醬.

以下是我的混醬.


打邊爐牛肉當然是重點之一, 每次我都必點. 今次選了安格斯肥牛.


牛肉色澤靚, 而且脂肪分怖幾平均. 牛肉也切得好薄.

即使食全熟的我, 肉質也夠腍身, 不會好硬, 牛味幾濃郁.


我鍾意食海鮮, 點了北海三鮮.


當中我特別鍾意食桂花蚌和珊瑚蚌.


蚌帶點爽身, 口感十足.

愛食牛的我, 除了點牛肉, 也點了牛根丸.


牛根丸質感不俗, 我最愛當中混入了黑椒粒, 食的時候口中充滿黑椒的香味, 加上微微香辣, 特別醒胃.


最後, 點了黃金脆竹卷 .


我鍾意浸得耐一點, 這樣就能吸收晒湯裡的精華, 食的時候特別入味.





沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'