2016年5月14日星期六

鵝肝軟瞉蟹漢堡 @ Burgeroom

上星期去銅鑼灣做完野後, 四圍行下, 睇下有咩食, 食完先返公司, 最後, 我就揀了去Burgeroom .


一直都好想試下佢地的龍蝦漢堡, 可惜經過假期後, 龍蝦賣晒, 貨未返到, 所以食不到, 唯有揀過另一款.

我揀了鵝肝軟瞉蟹漢堡, 因為我鍾意食芝士, 但本身無, 所以另外加一塊.

而午餐時間, 只需要額外加$30, 便有薯條和飲品, 這個幾抵.

飲品我點了熱玫瑰朱古力.


店員先奉上飲品.

個拉花幾可愛.

朱古力味尚算可以, 甜度適中, 唯獨玫瑰味唔太出.

接着, 期待的漢堡包終於上枱.


上枱已香味撲鼻.

軟瞉蟹都幾大隻, 上面放了我愛食的芝士和鵝肝, 的確吸引.


切開後, 第一時間試下味先, 軟瞉蟹外層微微脆, 內裡夠嫩, 軟硬適中,不會整得過硬, 口感不錯.

而鵝肝整的時間控制剛好, 加上帶半溶的芝士, 兩者同軟瞉蟹好夾, 入口時多重口感.



薯條雖然不是我愛食的厚身薯條, 但炸得幾脆身.


還有伴菜也好重要, 入口夠爽脆, 可以起中和作用, 感覺無咁油膩.



這個午餐真係好豐富, 希望下次再來時可以食到龍蝦漢堡.


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'