2016年1月30日星期六

放題 @ 極尚大灜喜日本料理


早前與友人去了銅鑼灣的極尚大灜喜日本料理食日式放題.

一出地鐵站步行幾分鐘便到,非常方便.

放題款式也有不少,刺身,壽司,炸物,串燒,天婦羅,一品料理等.

當中最令我感到驚喜是自助飲品區,飲品種類較其他放題選擇多.




還有自助雪糕和乳酪機.




甜品當然不少得.


我地先點了三款前菜,當中我最愛食蜆肉,帶微微辣,好開胃,最適合餐前食.


飲品我揀了真中兩款,芒果汁我成日飲,另一款是首次飲.


愛食牛的我,㸃了幾款半的食品,包括牛尾湯,汁煮牛舌和鹽燒牛舌.

先飲牛尾湯.

對於我來講,湯最基本要夠熱,這個熱度不錯.

碗內有牛尾和紅蘿白,牛尾夠腍身,湯的調味適中.


汁煮牛舌.



牛舌較為厚身,吸收晒汁的精華,所以入味,又夠腍身.



鹽燒牛舌.

牛舌相對較薄身,帶點咬口.


由於我不食生野,所以無食刺身,朋友話幾新鮮.

而我就選了幾款壽司和反卷, 當中我最愛食蟹棒壽司.


壽司是細細件,這樣可以試多幾款.

焗原隻帆立貝.

帆立貝幾大隻, 入口幾彈牙.


最後,當然要食大腳八雪條.


我細個是也會買來食,大個左少食左,這可以說是我的兒時回憶,好令人懷念.


也食了自制乳酪,味道帶點酸,幾清新,幫助消化.



原來依加晚上七點半前離座或九點半後入座也有八五折.




沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'