2015年10月29日星期四

踏入秋季, 火鍋好時機 @ 壹火鍋

踏入初秋, 又是火鍋的最佳時刻. 上星期便相約好友去了兆萬中心的壹火鍋食飯.


這裡不同時段收費也不同, 雞煲海鮮火鍋由$119, 刺身海鮮火鍋由$149.

我地見極尚松葉蟹海鮮鍋做湯底只需要每位額外加$10, 所以我地點了這裡.

而火鍋的醬料款式也有不少選擇, 可以因應自己的喜好而混醬.


而飲品也是自助形式, 除了汽水外, 仲有韓國樂天飲品和自製夏枯草, 總有一款適合你飲.

上枱時, 鍋內的材料相當豐富, 有松葉蟹, , 青口, 蝦和雜菜.


火鍋材料未到, 我地先食鍋內海鮮.

, 青口, 蝦和松葉蟹不是好大隻, 但勝在夠新鮮, 所以好鮮甜, 入口肉質也彈牙.


食咗鍋內的海鮮, 係時候開始打邊爐.

這裡的火鍋材料選擇也不少.

我地點了雪花肥牛肉, 滋補花膠, 是日海鮮是生蠔.

牛肉脂肪分怖平均, 色澤不錯.


由於夠薄身, 好快就熟, 肉質幾腍身, 牛肉味也不錯.


生蠔好大隻.


整熟後, 蠔仍然肥美, 蠔味也算重, 非常好味. 平日唔食生蠔的我, 可以暢快食番夠本.


打邊鍋丸類是我必點的食品之一. 這裡有不少丸類可以選擇. 我點了其中幾款.


當中包括蟹粉包心丸, 魚豆腐, 黃金麻吉燒, 鮮蝦滑等.

蟹粉包心丸一咬開後, 蟹粉流出, 口感十足.

黃金麻吉燒打邊爐較少見到, 所以點來試下, 原來這裡食也不錯.



整體來講,這裡款式選擇也算多, 食物上枱時間也算快, 沒有出現漏單的情況, 以這個價錢來講, 的確是多一個打邊鍋地點選擇.

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'