2013年5月29日星期三

原來我的肌膚都適合用韓國護膚品 - Coreana Premium活細胞能量再生基底精華

近年韓風直捲香港, 韓國好多護膚品牌都相繼來香港. 但一直礙於佢地質地偏向潤身, 對於暗瘡肌的我, 真係唔太敢用, 怕會出粒粒.

今次見到是基底精華, 之前一直無用過的我, 好想一試, 所以就試用咗Coreana Premium 活細胞能量再生基底精華.

Coreana活細胞能量再生基底精華
特點:
Phyto SIP能激活細胞訊號傳遞轉導功能, 是韓國首次研發並用於護膚品中, 以增加肌膚基本能力. 而當中含有90.5%濃縮精華, 能改善細胞之更新力量, 強化隨後使用的護膚品功效. 也特別配合美白和抗皺成份, 產生協同效果. 使用後, 肌膚重現力量.

主要成份:
專利成份『Phyto SIP, 黃連根和馬齒莧萃取精華, 水溶性膠原蛋白, 透明質酸, 大豆發酵萃取精華

使用方法:
早晚潔面和爽膚後, 取出適量均勻搽於面上, 之後再搽上所需要的精華和面霜.

產品是韓國製造, 品質有保證, 我也可以放心使用.

我鍾意它泵型設計, 每次只需要一至兩泵就可以, 使用方便.

這款基底精華質地出奇地好水, 完全是我鍾意使用的質地, 好啱我暗瘡肌膚使用.

只需要輕輕在面上打圈, 轉眼間已經被皮膚所吸收, 搽完不但覺得皮膚好水潤, 一點都無笠痴痴的感覺.

用完這個基底精華, 我會再搽上精華和面霜, 或是在敷面膜之前先搽一層,感覺更吸收.

 

早上起身, 皮膚較乾, 面頰和咀角四周肌膚有時甚至出現脫皮的現象, 我就會加一泵混入粉底液中, 這樣粉底液更貼面.
經過今次試用Coreana, 對韓國護膚品有所改觀, 原來我的肌膚也適合使用當中一些產品.

產品在colourmix發售.

想知道更多有關佢地消息和產品資料, 可以登入以下網址:
https://www.facebook.com/colourmix.cosmetics

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'