2013年2月18日星期一

多功能的美白精華 - For Beloved One的維他命C全效亮白精華液

本身暗瘡肌膚的我, 面上有不少暗瘡印, 需要使用美白產品加快淡印, 今次就試下For Beloved One維他命C全效亮白精華液.

 

Melasleep Whitening Vitamin C Essence維他命C全效亮白精華液($530/30ml)
功效:
利用濃度高達12% 5 大淨白專利成分, 直接導入肌膚, 達致阻斷、抑制、分解、還原和淨化肌膚內的黑色素, 迅速亮白的同時, 還具有消炎、保濕、鎮定和癒合的效果, 可以舒緩皮膚因刺激而所帶來的不適.

成份:
維他命C誘導體AA 2G , O.D.A White, Lumiskin, Melaclear2, 杜鵑花酸衍生物, 甘草酸胺, 維他命E, 玻尿酸, PCA天然保濕因子

使用方法:
每日早晚於化妝水後使用, 取適量並均勻塗抹於臉部, 輕柔按摩至完全吸收, 然後塗上乳液.

盒上有標明到期日, 放心使用.



泵型設計
, 使用方便.


精華的質地是水狀, 我本身喜愛質地較清爽, 而這款精華就啱晒我. 當我搽在面上, 容易推開, 好快就被皮膚所吸收.


在暗瘡印的位置, 我會重點搽多一些, 並加以按摩, 幫助吸收.

用咗這個精華後, 唔會感覺肌膚乾, 由於我的暗瘡印較深, 所以未見到明顯淡印, 但膚色也均勻咗, 稍為多咗光澤. 除咗美白外, 仲有消炎、保濕、鎮定和癒合的效果, 非常適合暗瘡肌膚的我.



 
有時我也會用這個精華作為打底之用, 在敷面膜之前, 我會先薄薄搽上一層, 這樣就能加強效果.

想知道佢地更多產品資料, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'