2013年2月15日星期五

新一年新嘗試我的首個化妝文 - 簡單易用BoHo有機化妝品

上星期同大家分享過BoHo的產品和背景資料, 詳情可以按以下回顧~

今次就同大家分享試用BoHo這系列去化一個自然的妝容.


化妝前當然先搽好各款的護膚品. 首先, 就搽上Foundation, 我是使用FCO02. 不少人會用掃上, 但我自己鍾意用手上, 因為對於化妝技巧一般的我, 用手上較易控制.


而這個Foundation非常透薄和易推, 搽咗後, 膚色即時均勻咗. 由於我面上有一些較深的暗瘡印, 我會另用遮暇膏作修飾.


之後, 我就用掃上Powder, 我是使用PC03.





至於眼影, 一共有三個顏色, 包括OAP 201, OAP203 OAP218.


今次我就選用咗OAP 203, 這個色較為自然, 而且略帶閃.


我也是用手上眼影, 由於眼影本身帶閃, 今次我只用單色, 所以搽晒整個眼窩的位置. 為了令雙眼更有神采, 我就搽上睫毛液.



 
接着, 我就搽上胭脂, 今次我選用FAJ 02, 這個顏色較大路, 唔會太過紅, 出來效果自然~




 
最後, 就搽上唇彩, 由於我本身的咀唇較乾, 為了加強滋潤度, 我會先塗上一層潤唇膏, BoHo這款潤唇膏搽完後好滋潤.
 

再加上唇彩, 咀唇即時豐盈咗, 我今次就選用咗GLO02. 這款唇彩無也顏色, 最啱我.


整個妝就完成~


今次的妝容是以自然為主, 最適合返工. BoHo這系列的產品對於化妝技巧一般的我, 容易使用. 而且產品持久度不錯, 尤其是眼影. 只需要午飯時印一印T字位油位, 補一補乾粉, 再噴一噴泉水就可以.

今次是我首次出化妝文, 仲有好多改善的地方, 今年會嘗試出多d化妝文~希望大家多多支持~

銷售地點:
雨僑網上商店

想知道佢地更多產品資料, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'