2013年1月21日星期一

唇色持久, 雙唇保持水潤 - REVLON ColorStay Ultimate Suede Lipstick持久鎖色絲絨唇膏

我相信不少女士最怕進食後, 唇膏掉色的尷尬情況. 所以要搵到一款持久鎖色的唇膏是不容易, 今次我就一試REVLON全新推出的ColorStay Ultimate Suede Lipstick持久鎖色絲絨唇膏.



ColorStay Ultimate Suede Lipstick
「持久鎖色絲絨唇膏」系列一共有9個色調.
#001 Silhouette
#010 Womenswear
#025 Socialite
#035 Backstage
#050 Couture
#065 Catwalk
#075 Cruise Collection
#080 Fashionista
#095 Finale

這系列唇膏含有乳木果油、維他命E及蘆薈成份, 即時有效滋潤保濕, 讓咀唇時刻保持水潤光澤, 更可防止乾紋及脫皮.
 
而且揉合REVLON獨有的ColorStay技術, 無論是進食或工作一天後, 顏色依舊自然飽滿, 避免掉色及顏色不均的尷尬情況.

成份及優點:
l   全日持久不脫色;
l   含有乳木果油、維他命E及蘆薈成份;
l   上色均勻, 顏色飽滿, 雙唇能即時被呵護, 變得柔滑及感覺舒適;
l   92%女性表示使用後感覺很輕, 無負擔;95%女性使用後表示雙唇柔滑、感覺舒適及不易脫色;
l   唇膏容器設計特別, 旋轉時以一格格的量轉出, 能有效改善一般唇膏易斷的情況.

今次我會試其中三款顏色, 包括025, 075080.
 



唇膏容易上色, 搽咗後仲唔會乾, 仲幾保濕, 的確持久度不錯, 進食後, 顏色尚算保持到.

本身較喜歡淺色的顏色, 所以025我最鍾意, 出來效果好自然, 最啱返工使用.


至於075帶點橙色, 我自己較少用這唇色, 估唔到出來效果尚算可以.
 


最後是080, 這唇色較鮮艷, 效果唔會太誇, 不過相對之前兩款顏色, 我自己就會較少使用.


銷售點:REVLON彩妝自助專櫃

想知道佢地最新消息和產品資料, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'