2012年11月29日星期四

令雙手又滑又滋潤 - CRABTREE & EVELYN India Hicks Island Living

上一篇同大家分享咗Biotherm 溫泉保濕凝膠, 詳情可以按以下回顧.

今次就同大家分享一下CRABTREE & EVELYN India Hicks Island Living手部修護霜.


我相信每個女士也想有白滑雙手, 所以必定有一支Hand Cream係屋企, 公司, 甚至手袋. 我都不例外, 而我一直都有使用CRABTREE & EVELYN Hand Cream, 因為佢地有好多味道, 不論是淡味或濃味, 配合不同人的喜愛.


而今次試用的India Hicks Island Living我之前就無用過.

我鍾意佢的泵型設計, 使用方便, 最適合放係公司使用.
 


好多人鍾意質地好潤身的Hand Cream, 但我自己唔太鍾意, 最好搽完, 被皮膚吸收晒後, 雙手唔會有痴笠笠的感覺,有一層保護膜.

這款Hand Cream就啱晒我的要求. 所以喜歡好滋潤質地的人, 佢可能會覺得佢唔夠滋潤.


Hand Cream的香味對我來說也好重要, 若果味道唔啱自己, 就會唔想搽, 而我也愛這款India Hicks的香味.

想知道佢地最新消息和產品資料, 可以登入以下網址
https://www.facebook.com/CrabtreeEvelynHK

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'