2012年10月22日星期一

修復你的肌膚 - NTP Intelligent智能修復面霜和眼霜

隨着年紀漸大, 需要用一些針對性的護膚品才能改善皮膚上的問題, 例如彈性, 皺紋今次就試下NTP Intelligent智能修復面霜和眼霜.

NTP Intelligent智能修復面霜 ( 60g $1,200)



當中含有天然珍貴修護成分配合超微細分子的修護保濕成分, 智能地感應細胞內的修復療程, 能夠迅速撫平皺紋, 回復水盈彈性.

使用方法:
洗完面後, 搽完爽膚水後, 取適量的面霜均勻搽於面上.

質地偏向潤身, 但可以接受, 推開後也好快被肌膚所吸收.


而隨盒附有印有品牌名稱的小棒子, 使用時更方便和衛生.


由於這款面霜能夠撫平皺紋和回復水盈彈性所以我主力用係皺紋較明顯和較乾的地方, 我試咗幾個位置, 分別是頸部, 手掙位置和虎口位置.

試用咗係這幾個位置後, 最明顯是皮膚柔軟咗, 無咁乾和多咗彈性. 至於皺紋就未咁快明顯見到, 畢竟我的紋理較深.
 







NTP Intelligent
智能修復眼霜 ( 16g $638)



當中含有
天然珍貴修護成分配合超微細分子的修護保濕成分, 1次修復眼周肌膚各種問題, 包括黑眼圈、膚色不均、細紋、乾燥及浮腫等.

使用方法:
取適量的眼霜, 均勻搽於眼部四周的皮膚.

兩款產品適合中性、油性及混合性及輕度敏感肌膚.

這款眼霜質地和面霜差不多, 對於眼部較乾的我, 這個質地啱我使用. 晚上我會搽厚一點, 加以按摩, 幫助吸收. 有時更會敷上眼膜, 加強效果.





用咗這款眼霜, 眼部四周皮膚無咁乾, 而黑眼圈也稍為減淡咗.


只係這個系列價格相對較貴, 若能便宜一點會更好~
NTP Intelligent智能修復在全線雅施化妝品中心出售.

想知道更多佢地的產品資料, 可以登入以下網址
https://www.facebook.com/aster.cosmetic?fref=ts

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'