2012年9月30日星期日

令睫毛變得又長又濃密 - LATISSE增長睫毛液行動正式開始

本身的睫毛唔算濃密, 所以好羨慕睫毛又長又濃密的朋友, 雖然可以黏假眼睫毛代替, 但對於笨手笨腳的我, 要黏得靚, 真係唔容易, 但有咗佢, 我的睫毛有望變得又長又濃密, 佢就是LATISSE睫毛增長液.



LATISSE是治療睫毛稀少症 (HYPOTRICHOSIS) 的處方療程, 有效促進睫毛自然生長, 能為睫毛的成長週期注入更強生命力, 延長睫毛生長期及生長期間增加新生睫毛的數量. 讓它們變得更翹長、更濃密、更黑亮. 睫毛稀少症是指睫毛不足或生長不當.



LATISSE是全球唯一獲FDA (美國食品及藥物管理局) 認證的睫毛增生液. 臨床實驗證明, 它能使睫毛變得更長更濃密. 同時, 它也是現時唯一須醫生處方的睫毛生長產品.



所以係用這款產品前, 先要去見一見醫生, 睇下我適唔適合使用. 上星期六就去咗見醫生.



醫務所的櫃裡也有介紹LATISSE.




見咗醫生, 佢話我適合試用, 特別叮囑我幾樣事.

1. 每次只用一滴, 不好番搽.

2. 若不小心滴到入眼睛也沒有問題.

3. 初時用可能有些吉吉的感覺, 這是正常, 若太過不舒服, 可以改為隔日滴.

4. 有任何問題, 可以



使用方法:

1. 每晚使用LATISSE, 必須先卸妝、清潔臉部及除下隱形眼鏡. 同時, 療程前請先使用其他臉部護理產品.



2. 先取出無菌毛掃, 然後用手於水平位置拿好, 於無菌毛掃接近末端的位置(而非末端) 倒一滴LATISSE.



3. 請立刻用無菌毛掃把溶液塗於與上睫毛連接的肌膚部份, 小心地循著睫毛線(眼瞼邊緣)由內而外地使用. 千萬不要用在眼睛及下眼瞼部份, 因為這樣會令治療部位以外的毛髮過多地生長.



4. 用紙巾在眼瞼位置拭乾多餘溶液.



5. 用畢後, 請棄置無菌毛掃, 並用新的毛掃於另一邊上眼瞼重複以上程序. 這樣能將眼瞼的交叉感染機會減至最低.



一盒LATISSE可以用一個月, 一盒有六十支無菌毛掃, 每次用兩支, 一隻眼用一支, 用完即棄, 非常衛生.








每次只滴一滴LATISSE.



我用咗一個星期, 初初使用時, 有點不太習慣, 怕會滴到入眼中. 用多幾次就較能控制, 掃一下就可以, 記得唔好番掃.


 

我會繼續使用, 大約使用8個星期, 會見到睫毛有改善. 若連續使用1216個星期, 會達到最佳效果. 稍後再同大家報導~






也講一個好消息俾大家知. LATISSE 睫毛增生液已在全球銷售超過250萬盒, 為答謝各女士支持, 現誠意送上『2+1美睫Bling Bling 尊享計劃』. 有關這個計劃詳情, 可以向醫學美容診所或致電2610 2525查詢, 咁難得機會, 大家唔好錯過啦~
 
想知道更多佢最新的消息和資料, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'