2012年9月23日星期日

矜貴的魚子, 令肌膚更靚 - CHOIZE膠原美白黃金魚子活膚啫喱

魚子醬是矜貴的食材之一, 當魚子是護膚品的其中一種成份時, 我相信一定好珍貴, 今次就來試下CHOIZE膠原美白黃金魚子活膚啫喱($410/ 50g )


『頂級』結合『奢華』= 法國黃金魚子活膚結合
魚子精華含有大量抗氧化成分, 也存在著一些再生因子、維他命和胺基酸等, 對於肌膚保養有其效果與價值, 再配合墨角藻精華, 可以促進皮膚吸收和補充膠原, 進一步活化、代謝及重組細胞.

法國CHOIZE膠原美白系列全新推出膠原美白黃金魚子活膚啫喱, 活膚啫喱以一粒粒的密閉精華膠囊, 保持珍貴的膠原美白、黃金、魚子精華成分於最高效狀態, 減少精華與空氣接觸而受污染的機會.


使用方法:
在清潔面上輕輕向上打圈按摩, 精華膠囊有效去除肌膚古舊角質層, 而膠囊同時會慢慢溶解.

當精華膠囊溶解後使立即滲透珍貴的膠原、黃金、魚子成分精華, 深入基底層, 使後續保養品使徹底吸收, 發揮極緻功能, 以濕綿花或清水洗淨.

特別建議於面膜前使用, 肌膚變得越來越柔滑,上妝更迅速, 妝容更持久.

我先在手背上試用, 加入水慢慢打圈, 用後好乾淨.


隨盒附上小棒子, 使用更方便和衛生.


 
由於這段時間面上用緊其他產品, 不想影響產品的效果, 今次我就用在頸上. 頸部肌膚的護理也不可以忽略, 所以也要除去頸部多餘的角質, 之後再搽上頸部產品才會更吸收.

我覺得只用這款啫喱較難推開, 我會加入洗面GEL一齊使用. 除咗用洗面GEL, 大家可以自行加入其化的洗面產品, 如洗面奶等, 這樣就會較為温和.



當我打圈時, 原來一粒粒的膠囊慢慢溶解, 最後用洗水沖乾淨就可以, 即時感覺滑咗, 仲通透咗添, 之後再搽番護膚品, 咁就更加吸收.


產品係全線雅施發售.

想知道更多佢地的產品和資料, 可以登入以下網址

沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'