2012年7月30日星期一

我的皮膚終於用到SKII啦, 希望快點減退我的暗瘡印~

星期三出席完SKII工作坊, 每人一共得到兩套產品, 一套是SKII Basic Line, 包括Clear Lotion 150m l, Facial Treatment Essence 150m l Facial Treatment Mask 6.

另一套是SKII MEN, 包括 SKII MEN Facial Treatment Essence 75m l, SKII MEN Moisturizing Cleanser 20g SKII MEN Age Revitalize Moisturizer 5g x 2.


試用咗幾日, 究竟用成點呢?

Clear Lotion(嫩膚清瑩露)



拭擦式的淨化液幫助清除殘餘污質和老化皮膚細胞, 調理皮膚.

使用方法:
早晚潔面後, 以嫩膚清瑩露沾濕化妝棉, 並打圈抹勻面部和頸部, 可袪除枯皮和調整肌膚PH, 為吸收隨後護膚品做好準備.

Facial Treatment Essence(護膚精華)



幫助調節肌膚28天更生週期, 柔滑肌膚, 幫助衡PH, 補充肌膚水份, 幫助肌膚透亮, 調理皮脂平衡, 幫助舒緩日晒肌膚.

使用方法:
將化妝棉濕透精華, 均勻塗於面和頸部, 再翻轉化妝棉另一面, 輕輕重覆拍上面和頸部.

Facial Treatment Mask(護膚面膜)




Pitera的保濕面膜, 為皮膚補充水分, 令肌膚光澤, 晶瑩剔透.

 
使用方法:
敷在面上大約1015分鐘, 再輕拍肌膚以助吸收剩下的精華液.

說真我只是用過神仙水的試用裝, 由於我是暗瘡肌, 加上面頰乾, 所以首次用的時候, 我就將神仙水整落化妝棉敷在面頰上, 點知, 敷咗 一兩 分鐘, 就感到熱烘烘, 面頰即時紅咗, 所以我就一直不敢再用.

係工作坊皮膚測試時, 我話佢地知我這個情況, 佢地話我的皮膚未能即時適應, 所以教咗我一個方法, 就是先將化妝棉用水整濕再榨乾, 記得要用煮過的水. 之後才加上產品, 這樣等我的皮膚較易適應.

首先試吓Clear Lotion, 我會先用水整濕化妝棉, 再加入它, 再直接搽上面, 感覺都幾爽, 沒有痴笠笠~

之後, 再搽上神仙水, 我也會先用水整濕化妝棉, 搽上面度, 真的沒有紅和熱烘烘的感覺. 大約維持兩個星期, 當適應後, 就可以全面用神仙水. 希望KEEP住用, 可以減退我的暗瘡印.





在敷面膜前, 我也會先搽上稀釋過的神仙水. 這個面膜好多精華, 在袋內的精華我用來搽埋頸部. 我初時都擔心皮膚又受唔到, 估唔到完全沒有問題, 敷完皮膚充滿水分, 膚色均勻咗.

我見面膜仲有精華, 我就用來敷埋頸. 我的皮膚終於可以用它地啦~


想知道佢地最新消息和產品資料, 可以登入以下網址



沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'