2012年6月15日星期五

完全沉醉於敷專屬我配方的面膜 - mTm Custom-blended Reishi Mask

之前提及過係mTm做皮膚分析的情況, 詳情可以按下面回顧.
Custom-blended Reishi MaskmTm最新的產品, 當中集合了七大漢方珍粹, 包括赤芝、紅蔘、車前子、當歸、芍藥、川穹及地黃, 帶來養膚同時健膚之效, 讓肌膚喝一碗養顏湯.

 

不單即時滋養修護肌膚, 還強健肌膚自我的免疫力及再生能力, 達至極致完美護膚之境. 只需一瞬間, 肌膚就能頃刻煥發健康姿采, 膚色得以紅潤飽滿, 重拾彈性緊緻, 細紋及幼紋瞬即減淡.

我當然要係屋企敷番一個全面的mask, 好好感受一下~ 由於我是暗瘡肌, 所以暗瘡位置我只會薄薄搽一層, 而且唔會按摩, 怕刺激暗瘡生長.



我的皮膚缺水, 所以面膜特別加入青瓜精華. 另外, 皮膚底層較弱, 加入楊桃葉精華, 加速膠原蛋白合成. 未敷之前, 水份和細緻度只有3, 而油份就有5.
 

過咗二十分鐘, 效果點呢? 水份和細緻度即時提升至5, 而油份就有2. 這樣水油就較為平衡. 對我的暗瘡肌也好一點.
 
敷面膜期間, 完全沒有感覺唔舒服, 即使暗瘡位置也沒有問題. 而且敷完後, 覺得膚色均勻咗, 多咗光澤, 無咁暗啞, 加上皮膚水份多咗, 感覺好水潤和有彈性. 這對我來講可以說是急救面膜.


想了解更多mTm
的產品資料, 可以登入以下網址


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'