2012年6月23日星期六

我要施法術, 自家潔面新方法 - BIOTHERM全新零瑕淨肌系列

夏天來臨, 對於暗瘡肌的我, 又要對抗出油的問題, 所以我所選的產品也以控油保濕為主. 今次就試用BIOTHERM PUREFECT SKIN零瑕淨肌系列中的潔面啫喱.

今年BIOTHERM提出控油反「孔」, 三步打造零瑕肌方案, 推出PURE-FECT SKIN 零瑕淨肌系列, 當中蘊含三大成份~

1. 北大西洋探索而來的他他藻L.DIGITATA
這種在海岸頑強生存的神奇藻類, 每日面對着潮汐、強烈紫外線及細菌無休止的攻擊. 而細菌常在氧氣不足的情況下滋長, L. DIGITATA受細菌威脅時, 它能即時釋放氧氣及氧化氫, 為自己創造一個潔淨抗菌的環境.

2. 融合礦物鋅ZINC
為肌膚帶來卓越的控油抗菌功效.

3. 加上具有比滑石粉更強大“吸潮力”的珍珠岩PERLITE及保濕因子AQUATORIL.
令配方能同時達至收細毛孔及保濕效果, 讓肌膚時刻清爽純淨、細緻無瑕.

今次我就試用潔面啫喱 ($180/ 125m l)


本身是暗瘡肌, 夏天天氣炎熱, 我較喜歡用清爽質地的潔面產品, 啫喱和泡沬質地我會首先考慮.

這個潔面啫喱, 只需要加少許水, 就好容易起泡.


但我為了泡沬更豐厚, 我會用起泡網幫手, 這樣出來的泡沬豐厚好多.






至於晚上, 我就會連潔面機一齊用, 因為我每天都會搽粉底返工, 為了更徹底, 沒有任何殘餘化妝品係面上, 我會先用卸妝產品, 再用潔面機連潔面啫喱一齊用.




有時唔係買回來的護膚品都啱用, 暗瘡肌的我, 粒子太大的磨砂膏唔太適合我用, 為了唔想浪費它, 我就混合潔面啫喱一齊用, 感覺即時唔同晒, 暗瘡肌也要去走角質層. 有機會大家也可以一試.




當我搽上面時, 有少許涼涼的感覺, 非常之舒服. 用後, 皮膚又唔會覺得乾, 而且仲好乾淨.

另外, 也有一套零瑕淨肌系列的體驗裝, 可以一次過試埋系列的其他產品.



潔面皂深層磨砂 ($170/ 100g )

 
潔淨抗菌 只需要每星期使用兩至三次.

這個潔面皂我會用起泡網起沬, 再在面上打圈, 本身是暗瘡肌, 生長中的暗瘡本來不宜使用磨砂, 但這個的粒子細到感覺唔到, 所以暗瘡位置也能使用.

潔膚水($180/ 200m l)
 


我會取適量沾在棉花上, 再抹上面. 抺完即時覺得面上充滿水份和彈性. 若果想效果更佳, 我會使用前將潔膚水放入雪櫃中, 搽完後, 非常舒服.

最後, 就搽上保濕霜($270/ 50m l)
 


這個質地清爽, 搽完後還有一點涼涼的感覺, 最適合夏天使用, 而且皮膚也好快吸收.

這系列仲有一款產品是修護精華, 重點急救, 適合隨身攜帶於補妝或急救時使用, 但體驗裝沒有包括這款精華, 未能親身試用.

睇完我的介紹, 大家係咪都有興趣一試這系列, 依加有機會啦~
BIOTHERM準備了零瑕淨肌網上小遊戲, 大家可以登入以下網址, 不要錯過~ 6月25開始呀~

想知道更多BIOTHERM的最新消息和產品, 可以登入以下網址


沒有留言:

發佈留言

'Sponsored Video: SK-II presents 'Unlimited'